Закрити
UA
лакоста
Мода

85 років легенді: LACOSTE оновив своє знамените поло

Поділись:

Протягом кількох десятків років французький бренд LACOSTE знаходиться в авангарді модних трендів, тому напередодні сезону «Весна-Літо 2018» реновації зачепили культовий продукт LACOSTE – сорочки-поло, яку особисто створив засновник бренду Рене Лакост.
лакосту

Оновлене поло LACOSTE носить назву «Паризьке поло» (The Paris Polo) і несе як традиційний код бренду, так і риси сучасного шику, який органічно поєднує моду і спортивний стиль. Інноваційний дизайн покликаний увічнити легенду, задовольняючи потреби як сучасної жінки, так і сучасного чоловіка в мобільності та щоденному комфорті не на шкоду індивідуальному стилю.

Читайте також: KSENIA SCHNAIDER ПРЕДСТАВЛЯЄ КРУЇЗНУ КОЛЕКЦІЮ 2018

«Паризьке поло» LACOSTE створено як альтернатива класичним повсякденним сорочкам – воно не сковує рух тіла і дозволяє легко експериментувати зі стилями. Оновлене поло з короткими рукавами – це прямий силует, що облягає, укорочена по стегнах довжина і відсутність бічних розрізів. У нього є комір-стійка і тонка застібка-планка із прихованими ґудзиками. Дизайн «Паризького поло» дозволяє легко комбінувати його зі спортивною курткою-блейзером або повсякденним піджаком, створюючи таким чином розслаблений урбан-стиль.

лакосту

Оновлене поло доступне в 15 кольорах і виробляється із стрейчевої бавовни міні-піке – еластичної та легкої тканини, яка забезпечує повну свободу рухів без складок та заломів та, відповідно, тримає бездоганний вигляд протягом усього дня.

З чого все почалося

Класичне бавовняне поло з короткими рукавами в 1933 винайшов легендарний французький тенісист Рене Лакост. Його творіння і лого у формі крокодила незабаром назавжди змінили вигляд спортивних речей. Культовий продукт бренду з тих пір регулярно піддається модним переосмисленням, при цьому незмінно зберігаючи свій шик та розслаблену французьку елегантність. Ось уже 85 років історія поло – це історія сучасної моди на стику трендів та славетної спадщини Будинку.  

лакосту

1926 – поло LACOSTE

Лондонські гравці в поло надихали Рене Лакоста – вони запозичили ідею носити на тенісному корті сорочку з коротким рукавом, яка дає велику свободу рухів. Так народилася концепція багатофункціональної елегантності. Рене Лакосте зустрічає Андре Жільє – вони створюють основу майбутнього революційного продукту – поло. Що ж до лого компанії, воно народилося з прізвиська свого творця: Рене Лакост попросив свого друга Роберта Джоржа намалювати йому крокодила. Сьогодні відомий на весь світ логотип уперше з’явився як вишивка на спортивній куртці Рене.

1933 – перша рекламна кампанія

Рене Лакост та Андре Жільє запускають виробництво сорочок-поло під назвою LACOSTE L.12.12 та першу рекламну кампанію для них. Поло з логотипом крокодила виготовляють із нової дихаючої тканини – еластичної та легкої.

Читайте також: ЗЛІТИ І ПАДІННЯ: ДИЗАЙНЕРИ, ЯКІ ПОВЕРНУЛИСЯ У СВІТ МОДИ

Поло LACOSTE виготовляють у три етапи, які поєднують ретельне тестування та бездоганну майстерність:

  • Революційна техніка друку

Тканина LACOSTE – трикотаж-піке – це унікальне подвійне плетіння із тонких бавовняних ниток неперевершеної якості. Інноваційна запатентована технологія плетіння робить тканину легкою та еластичною, але при цьому міцною, тому поло LACOSTE ідеально підходять для будь-якого стилю та сезону.

  • Мистецтво фарбування тканини

Спочатку створене білим, сьогодні культове поло LACOSTE доступне в широкому діапазоні кольорів та відтінків. Одна з найбільших палітр у світі щорічно поповнюється новими варіантами кольорів: теплої та холодної гами, світлими та темними, однотонними та строкатими – LACOSTE завжди йде в ногу з часом. Всі барвники для тканини розробляють та тестують у майстернях Будинку, що гарантує ідеальну яскравість та стійкість.

  • Скрупульозна ручна робота

Кожне поло виробляється вручну та проходить кілька стадій ретельного контролю якості. Увага до деталей – це невід’ємна частина філософії Будинку LACOSTE та його постійного прагнення досконалості.

 

лакосту

Незмінний символ бренду – класичне лого у формі крокодила – на оновлених поло елегантно-помітне: воно виконане в тон основної тканини. “Паризьке поло” відноситься до сегменту ready-to-wear і впевнено претендує на роль центрального елемента чоловічого та жіночого гардеробу.

В українських магазинах LACOSTE та офіційному інтернет-магазині бренду “Паризьке поло” буде доступно з появою нової колекції “Весна-Літо 2018”.