UA
RU

Бренд VIKTORANISIMOV буде представлений на Pitti Uomo

Редагувати переклад
Колекція VICTORANISIMOV, яка буде представлена ​​в рамках Pitti Uomo з 14 по 17 червня у Флоренції, вперше була представлена ​​на Ukrainian Fashion Week, 3 лютого 2022 року, і є швидше поглядом на його минулі роботи та двадцятип'ятирічну історію бренду, ніж просто сезонною доробкою .

VICTORANISIMOV

Дизайнер Віктор Анісімов народився у місті Борзна Чернігівської області у 1964 році – ця частина України межує з Росією на півночі та перебуває під обстрілами із самого початку вторгнення російських військ в Україну 24 лютого цього року. У Борзні Віктор провів своє дитинство, навчався в українській школі та розмовляв українською мовою, а потім вступив до Військового інституту фізичної культури у Санкт-Петербурзі. Після закінчення навчання дизайнер повернувся на Батьківщину та оселився в Донецьку, де жив доти, доки росіяни не дестабілізували ситуацію/розв'язали війну/вторглися в регіон у 2014 році. Востаннє Віктор був у Донецьку 30 квітня 2014 року, після чого переїхав до Києва, щоб розпочати нову мирну життя та продовжити розвиток свого бренду одягу – VICTORANISIMOV.

У колекціях Віктора завжди були посилання на військову тематику: чи то камуфляжний принт, чи особливості конструкції виробів. Концепція універсальності є не лише невід'ємною частиною ДНК бренду, а й основою прагнення дизайнера наділити предмет одягу безліччю функцій.

Бренд VIKTORANISIMOV буде представлений на Pitti Uomo-Фото 2

VICTORANISIMOV 6

VICTORANISIMOV 1

VICTORANISIMOV 8
 

У своїй новій позасезонній колекції «I'm going slightly mad» дизайнер Віктор Анісімов розмірковує над тим, де проходитиме та сама тонка межа між божевіллям та здоровим глуздом. Теперішню реальність дизайнер поетично називає психіатричною лікарнею і його порівняння набуває абсолютно нового сенсу, з огляду на варварське вторгнення Росії на територію України, в яке спочатку ніхто в світі не вірив.

Для «мешканців» цієї нової дійсності Віктор Анісімов розробив колекцію, що складається з монохромних та камуфляжних гендерно-нейтральних образів, у кожному з яких є певна «вада», що показує зворотний бік творчого процесу дизайнера. Це і деконструкція, яка представлена ​​в колекції промовами-трансформерами, і навмисна незавершеність деяких образів. Так у колекції з'явилися об'ємні сукні, які перетворюються на комбінезони, двосторонні куртки, які можна носити вгору ногами, та авангардні тренчі-накидки із застібкою в боковому шві.

VICTORANISIMOV 5

VICTORANISIMOV 9

VICTORANISIMOV 4

Кольорова гама колекції динамічна та представлена ​​графічними поєднаннями насиченого жовтого, коралового, чорного, сірого, хакі та камуфляжного малюнку, який неодноразово з'являвся у колекціях VICTORANISIMOV та розкриває прагнення дизайнера досліджувати універсальність військової форми.

Не обмежуючи себе сезонністю, Віктор Анісімов використовує тканини не за призначенням і представляє багатошарові образи, в яких шкірна модель виконана із тканини зі схожою фактурою.

VICTORANISIMOV 3

Мудборд колекції VICTORANISIMOV

«I'm going slightly mad» – назва культової пісні гурту Queen – найточніше відображає сьогоднішню годину і його нестабільність. Проте Віктор Анісімов бачив у цьому часі можливість помітити власне «божевілля», яке часом межує із справжньою геніальністю. Нова колекція VICTORANISIMOV пробуджує цей діалог і стає відображенням божевілля сучасного суспільства загалом.

Читай також: SMALL TALK: ДИЗАЙНЕР БРЕНДУ VIKTORANISIMOV ВІКТОР АНІСІМІВ

Статті на тему