UA
RU

Fashion-трансформації українських брендів

Редагувати переклад
Війна стала великим випробуванням у всіх сферах нашої життя. Змінилися сенси та культорні коди, і це не могло не відобразитися на сфері моди. На зміну тендітності та невагомості прийшла поміркованість та ергономічність. Від першої особи ми попросили дизайнрів українських брендів розповісти про трансформації, які з ними відбулися за 100 днів війни.
Octobre

Капелюх: Bocage, пояс: Octobre, спідниця: EPPS

Octobre

Capsula44, Аліна Беглова та Катя Матвієнко

Як трансформувався бренд під час війни?

Команда бренду Capsula44 залишилася в Україні. У квітні ми повернулися до Києва та почали відновлювати виробництво. Це був ніби ковток свіжого повітря, якого нам так не вистачало. Ми повністю переглянули актуальність запланованих моделей. Деякі моделі поставили на паузу, а деякі наоборот додали. Акцент в Україні зараз робимо на продажі онлайн. Адже офлайн локації були зачинені тривалий час, а деякі клієнти виїхали до інших міст чи країн.

Під час війни ми почали шукати нові варіанти розвитку за кордоном. Вже маємо певні результати. У травні відбулася важлива подія для Capsula44 — тепер наш одяг вистав у шоурумі українських брендів Kvitka в Парижі. У нас також збільшилось кількість онлайн замовлень у країни Європи. 

Над чим працюєте зараз? 

У квітні ми відновили виробництво. Вже за кілька днів нас з командою чекає зйомка нових моделей, на яку ми дуже чекаємо. Наші шоуруми-партнери у Києві та Харкові поступово відновлюють свою роботу. Тим часом ми працюємо над розробкою майбутніх моделей.

Ми також хочемо розповсюджувати українське за кордоном. Працюємо над розвитком англомовної сторінки нашого сайту. Нещодавно створили магазин на ETSY та займаємось його наповненням.

А вже 6-7 червня нас чекає Pop Up Store у Варшаві на Mysia 3, мета якого познайомити гостей заходу з українськими брендами. Зараз займаємося підготовкою до цього івенту.

Як підтримуєте Україну?

Ми віримо, що шкірна допомога є важливою. Допомагаємо фінансово, гуманітарно та морально підтримуємо тих, хто цього вимагає.

У перші тижні війни ми плели маскувальні сітки для військових на Вінниччині. Після відновлення роботи у квітні та повернення до Києва, ми почали збирати 20% від прибутку на потреби ЗСУ. Ми вирішили допомагати військовим у гарячих точках напряму, адже таких запитів зараз достатньо.

Регулярно співпрацюємо з волонтерами та відправляємо речі для переселенців зі сходу України. Також адресно відправляли одяг нашого бренду тим, хто був змушений покинути свої домівки. Дуже хотілося зробити дівчатам приємно!

У квітні наш бренд став учасником благодійного Pop Up Store у Парижі. Спільними зусиллями ми збирали 120 000 тисяч гривень, що були направлені на допомогу дітям, які потерпіли від війни в Україні.

Ми завжди пишалися бути українським брендом. Продовжуємо працювати у нашій країні, робити свій внесок у економіку та легку промисловість.

Попереду ще багато справ. Щодня варто пам'ятати, що дуже багато українців зараз потребують допомоги. Тому варто кожному робити свій внесок та разом рухатися до перемоги!

Capsula44

Capsula44

Светр: Nitka, шорти: Nataliya Novitska, взуття: Carel

EmbroideredGem, Наталія Кириченко

Як трансформувався бренд під час війни?

Ми почали більше працювати у напрямку Європи та закордонних клієнтів. Тут видно багато можливостей та розуміємо актуальність для нової аудиторії. І вже бачимо фідбек, що отримуємо. Звісно, ​​зараз також працюємо у напрямку нових маркетингових стратегій та значно вкладаємось у це. Вже видимо результати у вигляді позитивних відгуків про наш одяг від наших постійних клієнтів. Це справді надихає!

Над чим працюєте зараз? 

Роботи зараз дуже багато, тому що зараз зробили ребрендинг. Вже з новими ідеями та силами виходимо на європейський ринок.

Працюємо над відшивкою нової колекції української етно-одяги, яку одягатимуть люди вже з усього світу. Це надихає!

Тому створюємо максимально практичне і продумане вбрання. Щоб він точно вражав саме серце і закохував з першого погляду.

Як підтримуєте Україну?

Спочатку ми активно перераховували весь свій заробіток на потреби ЗСУ, проте це було трохи хаотично. Наразі вже систематизували цю систему. Працюємо вже більш конкретно з партнерами та допомагаємо ЗСУ, а також беремо участь у благодійних ярмарках, заробіток від яких уже йде на допомогу українцям.

Motiv

Вишиванка: EmbroideredGem, взуття: Free lance

Motiv

EPPS, Ельміра Поляєва

Як трансформувався бренд під час війни?

Так, ми стали активно зараз працювати з європейськими онлайн платформами, і звичайно з ефімерними магазинами також у режимі офлайн, плануємо відкрити свій магазин у Франції.                          

Над чим працюєте зараз?

З початку війни ми всі виробничі процеси поставили на паузу і переключилися на потреби армії. Зараз ми тільки закінчили кілька капсул, і активно починаємо працювати над наступним літом. 

Як підтримуєте Україну?

Так звичайно, сьогодні всі люди в Україні об'єдналися на підтримку нашої армії, а в легкій промисловості тим більше, що ми з перших днів почали активно допомагати.

За годину війни ми відшили понад 1 000 спальників та трикотажних виробів для українських військових.

Kolosova

Обруч: Alexandre de Paris, рубашка: Karunas, боді, штани: Kolosova, взуття: Jonak

Kolosova

Karunas, Надія Карунас

Як трансформувався бренд під час війни?

Головна трансформація бренду KARUNAS відбулася саме у внутрішній концепції управління. Швидкість прийняття рішень збільшилася в рази.

Раніше ми відкладали початок роботи в Європі та чекали ідеального моменту. Проте з початком війни зрозуміли, що ідеального моменту не буває.

Потрібно працювати вже зараз для реалізації задуманого. Зараз ми вже оптимізували виробництво та логістику постачання одягу до Європи. Й швидкими темпами рухаємось до поставлених цілей.

Над чим працюєте зараз? 

Зараз наш основний фокус уваги зосереджень у декількох напрямках: просування нашої нової колекції "Woman Gift"; оптимізація віжшиву та логістики; пошук нових партнерів за кордоном.

Як підтримуєте Україну?

Співпрацюємо з перевіреними волонтерами та допомагаємо ЗСУ всіма можливими способами: від відшиття одягу для них до збору коштів на техніку. На це йдуть як гроші, що отримуємо з продажу бренду, так і особисті кошти команди.

Carel

Вишиванка: Motyv, взуття: Carel

Model:  Laura Tserkovna @lauratserkovna from Women Management Paris @women_paris

Фотограф: Jude P @judefotografy

Стиліст: Tania Tuka @Taniatuka

Muah: Alona Kolisnyk @alen_de_alone

Читайте також: БРЕНД FROLOV ЗАПУСКАЄ СВІЙ ПЕРШИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ПРОЕКТ FROLOV HEART

Статті на тему