Ріанна познайомила шанувальників зі своїм новим модним лейблом Fenty, який запускається під егідою французького конгломерату LVMH.
Запуск Fenty знаменує собою переломний момент в індустрії, не тільки тому, що LVMH – власники Dior, Fendi та Louis Vuitton – не обзаводилися новими іменами з 1987 року, а й тому, що Ріанна – перша темношкіра жінка, яка очолює Будинок моди.
Шанувальники з нетерпінням чекали новин з того часу, як співачка оголосила про запуск власного модного бренду на початку цього місяця. Тепер ми можемо насолодитися результатами її роботи — 45-секундним рекламним роликом, який знайомить нас з естетикою Fenty. Почнемо з того, що у зйомці взяли участь моделі різного віку та етнічних груп. Сама співачка також стала героїнею відео. У ролі стиліста вона поправляла зачіски та одяг моделей.
Читайте також: КАЙЛІ ДЖЕННЕР ЗАПУСКАЄ ЛІНІЮ КОСМЕТИКИ З ДОГЛЯДУ ЗА ШКІРОЮ
Сама колекція є сумою з найгарячіших трендів останніх років: монохрому, структурованості, деніму, об’ємних форм та утилітарності. До неї увійшли не лише одяг, а й сонцезахисні окуляри, взуття та інші аксесуари.
В інтерв’ю T Magazine Ріанна зізналася, що хоче зробити Fenty “настільки руйнівним, наскільки це можливо”, і повідомила, що на відміну від інших люксових лейблів LVMH, її колекції будуть представлені не на подіумі, а іншим способом. Яким? Рірі тримає інтригу.
Це новий спосіб презентації, тому що я вірю, що саме у цьому напрямі і піде мода,
— додала співачка, натякнувши, що лейбл працюватиме в основному онлайн.