UA
RU

Як виглядає перша колекція Ріанни для Fenty

Редагувати переклад
Ріанна познайомила шанувальників зі своїм новим модним лейблом Fenty, який запускається під егідою французького конгломерату LVMH.
Як виглядає перша колекція Ріанни для Fenty-Фото 1

@tmagazine

Запуск Fenty знаменує собою переломний момент в індустрії, не тільки тому, що LVMH – власники Dior, Fendi та Louis Vuitton – не обзаводилися новими іменами з 1987 року, а й тому, що Ріанна – перша темношкіра жінка, яка очолює Будинок моди. 

Шанувальники з нетерпінням чекали новин з того часу, як співачка оголосила про запуск власного модного бренду на початку цього місяця. Тепер ми можемо насолодитися результатами її роботи — 45-секундним рекламним роликом, який знайомить нас з естетикою Fenty. Почнемо з того, що у зйомці взяли участь моделі різного віку та етнічних груп. Сама співачка також стала героїнею відео. У ролі стиліста вона поправляла зачіски та одяг моделей. 

Читайте також: КАЙЛІ ДЖЕННЕР ЗАПУСКАЄ ЛІНІЮ КОСМЕТИКИ З ДОГЛЯДУ ЗА ШКІРОЮ

Сама колекція є сумою з найгарячіших трендів останніх років: монохрому, структурованості, деніму, об'ємних форм та утилітарності. До неї увійшли не лише одяг, а й сонцезахисні окуляри, взуття та інші аксесуари.

В інтерв'ю T Magazine Ріанна зізналася, що хоче зробити Fenty "настільки руйнівним, наскільки це можливо", і повідомила, що на відміну від інших люксових лейблів LVMH, її колекції будуть представлені не на подіумі, а іншим способом. Яким? Рірі тримає інтригу. 

Це новий спосіб презентації, тому що я вірю, що саме у цьому напрямі і піде мода,

— додала співачка, натякнувши, що лейбл працюватиме в основному онлайн.

Статті на тему