Модель взяла участь у зйомках рекламної кампанії для колекції TB Summer Monogram.
Це друга колекція Burberry, присвячена монограмам, перша – Thomas Burberry Monogram – вийшла у серпні 2018 року. Над її створенням працювали креативний директор модного будинку та відомий британський дизайнер-оформлювач Пітер Севілл.
Літня колекція TB Summer Monogram представлена в широкому асортименті моделей. Для жінок бренд пропонує пляжні сукні, купальники, блузки, боді та легінси, а для чоловіків – толстовки, плавки, сорочки та шорти. Палітра кольорів включає такі відтінки, як темно-бежевий, блакитний, графітовий та кобальтово-блакитний з помаранчевими акцентами.
Крім одягу, Рікардо Тиші представив і аксесуари власного дизайну: шовкові шарфи, сумки, головні убори, рушники та навіть серфи.
Читайте також: СПРАВА У ШЛЯПІ: НАЙМОДНІШІ ГОЛОВНІ УБОРИ ЦЬОГО ЛІТА
Це моя друга колекція монограм у Burberry, і для мене ця колекція присвячена відзначенню сили двоїстості жіночої та чоловічої енергії, розмиттю ліній та вивченню поняття юнацького самовираження. В рамках кампанії я багато думав про мрії, які я асоціюю з літом, про той час, коли ви дрейфуєте між реальністю та фантазією. Я хотів зобразити це через зіставлення образів,
– сказав Рікардо Тиші.
Дивіться відео з рекламної кампанії TB Summer Monogram: