UA
RU

Mary Kay та KEÒSME випустили лінійку білизни з соціальним підтекстом

Редагувати переклад
Бренді презентували колекцію дизайнерської білизни на підтримку жінок, які перенесли рак молочної залози.

Mary Kay та KEÒSME випустили лінійку білизни з соціальним підтекстом-Фото 1

У рамках Ukrainian Fashion Week SS20 та напередодні всесвітнього місяця боротьби із раком молочної залози бренди Mary Kay та KEÒSME презентували капсульну колекцію білизни, 10% від продажу якої спрямують до благодійного фонду «Здоров'я жінки та планування сім'ї» на підтримку програми реабілітації жінок , яких спіткала проблема раку молочної залози У лінійку «Miracles» увійшли 10 одиниць нижнього білизни у різних відтінках розового. Колекція вже доступна для покупки за посиланням.

Капсульна лінійка присвячена жінці, її ніжній унікальній натурі та крихкості її здоров'я. На жаль, саме рак грудей є іншим за частотою встановлення діагнозом серед онкологічних захворювань та першим серед онкології, виявленої у жінок. Але цей діагноз не є вироком за умови регулярного відвідування мамолога. Саме тому соціальна колаборація має на меті посилити розовий рух серед жінок, привернути увагу суспільства до захворювання та зібрати кошти на програми реабілітації.

Читайте також: 6 ПРОДУКТІВ, ЯКІ ЗНИЗЯТЬ РИЗИК РАКУ ГРУДІ

Ми вдячні нашим партнерам KEÒSME за те, що відгукнулися, підтримали нашу благодійну ініціативу «РОЖОВИЙ ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ» і допомогли втілити колекцію в життя. Колаборація брендів у проектах із соціальним підтекстом — це не просто можливість поділитися новими ідеями, здивувати клієнта. Це шанс творчо донести глибокий сенс і залучити більшу аудиторію до важливої ​​місії. Такі проекти надихають і дарують можливість зробити внесок у добрі справи, що змінюють світ!,

— зауважила Генеральний директор Mary Kay (Україна) Вікторія Зоря-Яценко.

Mary Kay та KEÒSME випустили лінійку білизни з соціальним підтекстом-Фото 2

Вперше наш бренд створивши колекцію у рожевих відтінках. Вся лінійка виготовлена ​​із органічних видів тканини і на 60% складається з ручної роботи. Для мене було важливо зберегти айдентику наших брендів і при цьому відобразити в колекції найголовніше — чуттєвість, ніжність та унікальність кожної жінки. Жінки — це любов, це діти, це квіти на підвіконні та аромат свіжої випічки вдома. Ця колекція не випадково називається "Miracles". Вона сповнена добра, і я вірю, що ми обов'язково зможемо зробити цей світ красивішим. Цій Планеті необхідні жінки та їх посмішки,

— прокоментувала засновниця та дизайнерка бренду KEÒSME Альона Кеося.

У підтримку кампанії «РОЖОВИЙ ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ» бренди Mary Kay та KEÒSME представили два відеоролики, героїнями яких стали cancer survivors – дівчата, які на власному досвіді знають, що таке рак молочної залози, і які день за днем ​​ведуть з ним боротьбу.

Відео №1

Відео №2

Mary Kay та KEÒSME випустили лінійку білизни з соціальним підтекстом-Фото 3

Я щаслива, що є такі ініціативи, які порушують великі соціальні питання. Неймовірно приємно побачити, як у рамках Ukrainian Fashion Week народжуються спільні колаборації дизайнерів з України та міжнародних брендів. Я завжди говорю, що мода не може вирішити проблему. Але мода може розповісти про неї громадськості, донести значущість і задати вектор руху. Щиро вірю, що силу добра не спинити, і я дякую брендам Mary Kay та KEÒSME за те, що докладають такі зусилля, щоб підтримати і зробити щасливими жінок України,

— зауважила засновниця та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.

Дивіться колекцію білизни Mary Kay та KEÒSME:

[mc_gallery id=167322]

Статті на тему