UA
RU

Маска для обличчя: еволюція від захисту до модного аксесуара

Редагувати переклад
Розбираємось, як маска для обличчя під час пандемії стала модним аксесуаром. 

Маска для обличчя: еволюція від засобу захисту до модного аксесуара.

Модна індустрія у всьому шукає плюси, навіть у період тотального скасування всіх показів та Тижня моди. Так сталося і під час пандемії коронавірусу по всьому світу. Дизайнери випускають захисні маски для обличчя з потрійним (якщо не більше) цінником, а герої streetstyle активно їх носять. Закони промисловості працюють як годинник у будь-який час, будь-то звичні будні, будь-то пандемія. 

Читайте також: Чому природа позитивно реагує на коронавірус

Маска для обличчя: еволюція від засобу захисту до модного аксесуара.

Засіб захисту

Початкова і, мабуть, основна функція маски для обличчя – засіб захисту. Її рекомендується носити хворим навіть у спокійний час, коли вони хворіють на звичайну застуду. Це потрібно для того, щоб мікроби не повітряно-краплинним шляхом не потрапляли на здорових людей. Якщо ж людина почувається чудово, то маска для обличчя їй не потрібна навіть як аксесуар.

У наш час все змінюється, тепер маска потрібна всім. Її варто носити не тільки хворим або тим, хто відчуває перші симптоми застуди, а всім, хто принаймні виходить на вулицю та в інші людні місця. 

Маска для обличчя: еволюція від засобу захисту до модного аксесуара.

модний аксесуар

Жителі Нью-Йорка, Китаю та Італії, яким таки доводиться виходити на вулицю, перетворюють маску для обличчя із засобу захисту на модний аксесуар. У когось вони звичайні з тканини, але з логотипом відомого бренду, а у когось з вентиляційними клапанами для комфортного дихання. 

Бенкет під час чуми

Якщо вимагають умови, бренди оперативно стали випускати свої маски для обличчя. Хтось одноразові, хтось технологічні, з клапанами для комфортного дихання і не тільки. Ціна за маски відповідає середньому ціннику брендів – від €50 та вище. 

Маска для обличчя: еволюція від засобу захисту до модного аксесуара.

Промінь надії у світі моди 

Але не всі бренди вирішили заробити під час пандемії. Багато хто розуміє, що ситуація, що склалася в різних країнах світу, вимагає рішучих дій і негайної допомоги. 

Так, Джорджіо Армані виділив €1,25 млн для боротьби зі спалахом коронавірусу. Модний гігант Inditex, до складу якого входять такі бренди як Zara, Bershka, Stradivarius та інші, планує забезпечити всю територію Іспанії захисними масками для обличчя. 

Приєднався до допомоги та холдинг LVMH. На заводах Guerlain, Dior та Givenchy будуть вироблятися антисептичні засоби для рук. 

Як правильно використовувати маску для обличчя: 

У кожному разі маска, насамперед, засіб захисту. Тому нагадуємо, як правильно нею користуватися: 

  • якщо медична маска виготовлена ​​з тканини, вона не підлягає багаторазовому використанню. Після трьох годин носіння її потрібно замінити, а використану утилізувати. Після цього ретельно помийте руки. 
  • під час носіння маски не торкайтеся руками до обличчя. Коли знімаєте її, робіть це акуратно, торкайтеся лише зовнішньої частини. 
  • щоб від маски був толк, вона повинна щільно прилягати до обличчя. Якщо засіб захисту велике для вас, укоротіть ручки самостійно. 

Маски в streetstyle-образах з усіх вулиць світу: 

[mc_gallery id=583027]

Статті на тему