UA
    RU

    Не соромно: найскандальніші рекламні кампанії Calvin Klein

    Редагувати переклад

    На честь дня народження Кельвіна Кляйна згадуємо провокаційні зйомки для його іменного бренду.

    СЙого свій 73-й день народження відзначає Кельвін Кляйн. Він прославився не лише як творець стилю «Унісекс» та перший дизайнер, який вивів на подіум джинси. Особливу популярність Кляйну та його іменному бренду принесли провокаційні рекламні кампанії. І, незважаючи на те, що сам Кельвін ще у 2003 році відійшов від управління маркою, справа його живе – Calvin Klein регулярно відбиваються від нападів феміністок, релігійних діячів та просто моралізаторів.


    Першою ластівкою, яка наважилася похитнути моральні підвалини суспільства, стала рекламна кампанія Calvin Klein 1980 року. Сьогодні вона багатьом здасться абсолютно скромною - чарівна Брук Шілдс рекламує джинси, витончено випускаючи батман. Проблема лише в тому, що моделі на момент участі у зйомці було 15 років, а слоган говорив: You wanna know what comes between me and my Calvins? Nothing» («Хочеш знати, що між мною та моїми джинсами? Нічого»). На Кляйна тут же посипалися скарги та петиції зі звинуваченнями у дитячій порнографії. Дизайнеру довелося не лише вилучити рекламу, а й припинити випуск моделі джинсів, яку демонструвала Шілдс.

    690x459_1_ae46fb6e1b6628141c2d39770dfa50ba@650x433_0xd42ee42a_8455896141416387795


    Перевівши дух після цього скандалу, Кельвін Кляйн не став зупиняти розпочате. Вже через рік він шокував громадськість новим випадом: у черговій кампанії моделі рекламували джинси в позах, запозичених із «Таємної вечері» Леонардо Да Вінчі. Церква не залишилася осторонь: Кляйн отримав судовий позов у ​​розмірі мільйона доларів і змушений був компенсувати його.

    У 1992 році Кельвін Кляйн вигадав джинси-унісекс і поспішив їх прорекламувати. На допомогу у цій справі він закликав Кейт Мосс та Марка Волберга, який на той час ще штурмував не кіностудії, а реп-сцену. Незважаючи на те, що цього разу дизайнер перестрахувався – обидва герої кампанії були повнолітніми, їх напівоголені тіла все одно викликали масове громадське обурення. Як, втім, і масову закупівлю тієї самої моделі джинсів.

    690x459_1_5aa3d3d65f5716371a787a25cfb99324@810x540_0xd42ee42a_20502443641416388483


    У 1994 році все повернулося на круги свої – Calvin Klein знову звинуватили у тиражуванні дитячої порнографії. Причиною цього став запуск лінії білизни для дітей. Фотографії хлопчиків і дівчаток, що стрибають на дивані, викликали хвилю обурення в суспільстві. Так, що Кляйн не став чекати чергового виклику до суду, публічно покаявся і відмовився від цього кампейна.

    690x517_1_4b268afa12f5a48cc2eb45aa524f6e00@709x532_0xd42ee42a_158567001416388577

    У 2000-х бренд чекав на новий скандал. Рекламна кампанія з Ларою Стоун у головній ролі була заборонена у деяких країнах. Зокрема, в Австралії її визнали такою, що принижує жінок і такою, що навіває думки про зґвалтування.



    690x516_1_302407855835fc5ae7a01926fbfc8783@634x475_0xd42ee42a_13198650701416388860

    Статті на тему