Створені для нового покоління.
Так сталося, що найчастіше я розповідаю про сезонних бьюті-трендах, які стосуються макіяж і зачісок. Адже є й тренди у світі парфумерії! Вони не настільки швидкоплинні, але теж мають свій розвиток. Тенденцію, яку я помітила за останні півроку-рік – це напрямок всіх ресурсів бренду на завоювання молодої аудиторії – міленіалів. Вони не схожі на покоління Х, але їхня частка на ринку значна.
Саме тому весь б’юті-ринок зараз активно працює над продуктами, які б підійшли до покоління Y за всіма параметрами. Це стосується не лише категорій «макіяж» та «догляд за обличчям», а й ароматів.
Які парфуми обирають мільйони? Згідно з опитуванням порталу Scentbird, дівчата найчастіше віддають перевагу сексуальному парфуму з переважаючими квітковими (на другому місці – фруктовими) нотками, і вибирають такий, який можна було б використовувати щодня. Хлопці-міленіали вибирають свіжі, переважно ще й дерев’яні композиції, якими люблять користуватися переважно у вечірній час.
Читайте також: ЯК МІЛЕНІАЛИ ЗМІНЮЮТЬ КОСМЕТИЧНУ ІНДУСТРІЮ
На ринку спеціально випускають новинки жіночої парфумерії з флер сексуальності – такі, які підкреслять бунтарську натуру дівчини. Наприклад, новий Poison Girl від Dior позиціонує себе «чудовою пасткою» та «ароматом сучасної дівчини – вільної та сексуальної».
В цей час Black Opium від YSL закликає жінок «порушити правила» та створений для «гламурних, зухвалих та жіночних натур».
Читайте також: Улюблені аромати знаменитостей
Бренди також звертаються до молодіших клієнтів, вибираючи дітей селебрітіз, і не по роках успішних дівчат і хлопців, щоб ті стали особами їхніх нових продуктів.
Наприклад, бренд зі столітньою історією Chanel зробив Лілі Роуз-Депп, доньку Ванесси Параді та Джонні Деппа, своєю посланницею. У 2017 році вона стала обличчям аромату Chanel No.5 L’Eau.
Одна з найпопулярніших дівчат-представників цього покоління Белла Хадід також стала обличчям парфумерного бренду.
Інші бренди також не відстають від загальної тенденції. Так, цієї осені Hermès випускає нетиповий для себе аромат Twilly d’Hermès – грайливий, хвилюючий і створений насамперед для сучасних дівчат.
«Створюючи Twilly d’Hermès, я надихалася образом сучасних дівчат, їхнім стилем життя. Вільні, сміливі, стильні, лукаві та норовливі, вони непередбачувані. Вони йдуть назустріч будь-якій течії, задаючи свій, небачений досі ритм»,
— каже Крістін Нажель, одна з найзатребуваніших «носів» у світі, хімік та парфумер будинку Hermès.
А бренд Nina Ricci ось-ось випустить свої культові аромати Nina та Luna у вигляді симпатичних монстрів (очікуємо наприкінці лютого).
З чоловічими парфумами та сама історія. Наочний приклад: бренд Givenchy у 2017 році «осучаснив» класичну версію аромату Gentlemаn і зробив його більш м’яким, але не менш мужнім. Композиція побудована на контрасті деревних нот та квіткових акордів (лаванда, ірис, пачулі, шкіра та чорна ваніль!).
Сучасний джентельмен не боїться бути уважним і піклуватися стосовно оточуючих, показує свої почуття. А для цього слід бути сильним. Особою рекламної кампанії обрали молодого актора та представника покоління міліаніалів Аарона-Тейлора Джонсона. Він і втілює образ справжнього джентльмена сьогодення. Чого тільки варті його шалені танці на столі.
Ну і нарешті яскравою подією в парфумерному світі став запуск чоловічої туалетної води Y від YSL, назва якої говорить сама за себе і відсилає нас до покоління Y. Тут фруктово-квіткові ноти бергамоту, ананасу та шавлії межують із традиційними для чоловічих ароматів деревними кедром та ялицею .
Посланцем бренду став американський співак, актор, вокаліст та гітарист поп-рок-групи Maroon 5 Адам Левін. Він є справжнім втіленням аромату (в Україні запуск відбудеться навесні).
«Ми хочемо розмовляти з міленіалами їхньою мовою. Покоління Y це молодість. Назва «Y» також можна трактувати як оммаж Іву Сен-Лорану»,
– Коментує новинку гендиректор YSL Beauty Стефан Бежи.
Особами рекламної кампанії аромату «Y» стали репер Койл Ларнер, скульптор Девід Олександр Флінн та дослідник штучного інтелекту Олександр Робікет – молоді люди, які у своєму віці вже багато чого досягли у своїх сферах. Наприклад, Койл у січні 2017 року випустив свій перший альбом, після чого його пісні зібрали близько мільйона прослуховувань на Spotify.
Такі вони, мільйони. Хлопці, здатні з ніг на голову перевернути як косметичну індустрію, а й парфумерну. І повірте, це лише початок. Далі більше.