Головний дизайнер Будинку Dior зізнається, що домінуючий образ Версаля для неї – це дорогоцінні камені, що мерехтять при світлі свічок. У своїх творах вона намагалася показати це особливе сяйво в історичному ракурсі. Щоб досягти потрібного ефекту, Віктуар де Кастеллан застосовувала технології виготовлення ювелірних прикрас 18 століття, поміщаючи розсип діамантів на чорне срібло, рожеве золото, біле золото та платину. Це надало виробам ауру таємничості, як у знаменитій Дзеркальній галереї палацу. Діаманти наче підвішені в повітрі. Центральні камені виробів здаються вставленими у фамільні оправи, але поблизу видно, що вони надто сучасні, щоб оселитися на портретах Лувру.
Ювелірна колекція Dior à Versailles схожа на екскурсію Версальським палацом: її предмети названі на честь його залів. На намисто Galerie des Glaces (в пров. з франц. «Дзеркальна галерея»), найважливішому предметі колекції, ніби ніби підібрані випадково.
У думках я уявляю, яким хочу бачити ювелірний виріб. Все починається з ідеї, і я знаю, яке каміння зможуть її передати,
– Каже Віктуар де Кастеллан.
Серед найкращих предметів колекції можна відзначити намисто із сапфіром Chambre du Roi («Апартаменти Короля») та браслет Salon de Mercure («Салон Меркурія») із платини, рожевого золота, чорне срібло, діамантів та рубінів.
Статті по темі:
Ювелірна колекція Dior Rose Des Vents: талісман Крістіана Діора
Вічний зв’язок: колекція Archi Dior
Нова колекція ювелірного мистецтва Dior