Після роману з Ілоном Маском про неї заговорив увесь світ.
31-річна канадська співачка Граймс стала новою особою рекламної кампанії Adidas by Stella McCartney. Про свою участь у кампейні виконавиця розповіла на сторінці у Instagram, де опублікувала кадр зі зйомки.
Але особливої уваги заслуговує на пост, яким Граймс доповнила фотографію. Вона поділилася своїми секретами гарного самопочуття. До речі, співачка розповіла не лише про банальні «спати з увімкненим зволожувачем повітря», а й про «видалення частини рогівки».
Моє тренування проходить на всі 360. Починаю я свій день із підтримки здоров’я на клітинному рівні. Я максимізую функцію своїх мітохондрій за допомогою таких добавок, як NAD+, ацетил-L-карнітин, магній і т.д. та майбутнє.
У другій половині дня маю 1-2-годинний сеанс бою на мечах. Потім я витрачаю 45 хвилин на розтяжку, перш ніж вирушити до студії, де мій розум і тіло функціонують на піку. Потім приходить Хана, і ми проводимо сеанс крику протягом 20-25 хвилин, а потім п’ємо чай із медом.
Я також виключила все синє світло за допомогою експериментальної операції, яка дозволила видалити верхню плівку мого очного яблука і замінила її на помаранчевий ультрагнучкий полімер, який ми з другом зробили в лабораторії минулої зими, коли винаходили засіб для лікування сезонної депресії.
— докладно розповіла про свій день співачка.
Читайте також: АРІАНА ГРАНДЕ ЗНЯЛАСЯ В РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ GIVENCHY
Граймс – втілення цінностей Adidas by Stella McCartney. Вона пристрасна та смілива захисниця планети, справжній першопрохідник у творчості. Вона здатна надихати інших жінок на розкриття потенціалу,
– Прокоментували свій вибір представники бренду.