Який вигляд має рекламна кампанія під назвою «Сім’я – це ті, кого ми любимо»?
У кампанії взяли участь представники восьми груп різної культурної та етнічної приналежності – від сімей, що складаються з кількох поколінь, до одностатевих пар та так званих chosen families, сімей у яких люди самі обирають собі ролі
Творче бачення Ральфа завжди ґрунтувалося на зрозумілих цінностях, а концепція сім’ї незмінно була основною для наших брендів і для нашого бізнесу. Кампанія Family is who you love про те, що сім’я має різне значення для кожного з нас. Ми живемо у світі, де важливість сім’ї більша і ширша, ніж будь-коли раніше. Ми вважаємо, що це один із найпозитивніших і найпотужніших поєднуючих факторів сьогодні. Ідея, що стала лейтмотивом показу, присвяченого 50-річчю бренду, співзвучна культурі нашого бренду, і ми віримо, що вона знайде відгук у серцях споживачів по всьому світу,
– Каже Джонатан Боттомлі, директор з маркетингу.
Читайте також: ЩО СПІЛЬНОГО МІЖ ФУТБОЛКАМИ-ПОЛО, АМЕРИКАНСЬКОЮ МРІЮ І POLO RALPH LAUREN
Продовжуючи тему різних поколінь, зачеплену у ювілейному шоу, учасники кампанії уособлюють минуле, сьогодення та майбутнє бренду. Серед них моделі, що представляли Polo Ralph Lauren в ранні роки, а також нинішні друзі бренду разом зі своїми сім’ями.
Кампанія «Сім’я — це ті, кого ви любите» проходитиме з квітня по червень у всьому світі.
[mc_gallery id=151660]