Кім Кардаш’ян випустила нову колекцію купальників і прорекламувала їх разом із “прибульцями”.
Бренд Skims – один із найбільш успішних бізнесів Кім. Про діяльність компанії і правильний маркетинг Кардаш’ян навіть читала лекцію студентам Гарварда. Під цією маркою виходить білизна, купальники, одяг для дому і відпочинку. Кім рекламує продукцію сама, а також запрошує зірок.
Кожна рекламна кампанія має резонанс. Для Skims знімалися сімейство Кардаш’ян-Дженнер, Кейт Мосс, Меган Фокс, Гайді Клум, Тайра Бенкс, Періс Джексон, Снуп Догг із родиною, акторки серіалу “Білий лотос”.
Нову колекцію купальників Кім рекламує у компанії “прибульців”. Ця незвична ідея сама собою привертає увагу. А на тлі розмов у американських ЗМІ про “непізнані повітряні явища” увага ще збільшується. Водночас збільшується і очікуваний прибуток.
Та й колекція зібрана змістовно: всі предмети одягу поєднуються до комплекту таким чином, що можна підібрати свій купальний костюм. Речі представлені у 7 кольорах та в усіх розмірах – від XXS до 4X.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Skims
Читайте також: КРАСА БЕЗ ВІКУ: ЯК ПРИПИНИТИ ЕЙДЖИЗМ ТА ЗВІЛЬНИТИСЬ ВІД СТЕРЕОТИПІВ