UA
RU

Ukrainian Fashion Week презентує третю історію Action: Sustainable Fashion – BEVZA

Редагувати переклад
Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує третю історію Action: Sustainable Fashion – BEVZA. 

Ukrainian Fashion Week презентує третю історію Action: Sustainable Fashion – BEVZA-Фото 1

Сталий розвиток моди включає безліч аспектів та є процесом безперервного удосконалення. Акумулюючи досвід роботи, дизайнери, що надихаються філософією sustainability, постійно находять інноваційні рішення для створення своїх колекцій. Сьогодні практика використання повністю екологічних матеріалів є справжнім визовом для fashion-брендів, через високу ціну та відносно невеликий вибір тканин на ринку. Тим не менш, поступова трансформація бренду в цьому напрямку є невід'ємною частиною процесу створення відповідального майбутнього індустрії. 

Читайте також: Ukrainian Fashion Week запускає спеціальний проект про сталу моду

Бренд Bevza створює майбутнє свідомого споживання з новими цінностями краси.

Етичне ставлення до природи та виробництва є однією з фундаментальних цінностей команди компанії. Бренд вірить, що мода не має бути ціною життя нашої планети. Фокусуючись на ідеях сталого дизайну, нові колекції Bevza формуються на поєднанні стилю, елегантності та етичного виробництва.

Бренд був створений дизайнеркою Світланою Бевзою у 2006 році. Знаковий дизайн Bevza відразу проявився в чистих та легких силуетах. Кожна колекція відображає відчуття позачасової вишуканості, акцентуючи увагу на витончених тканинах та ідеальній посадці. А головним орієнтиром краси для Bevza є елегантність та сталість.

Ukrainian Fashion Week презентує третю історію Action: Sustainable Fashion – BEVZA-Фото 2

Cьогодні Bevza є одним із найбільш пізнаваних у світі імен української індустрії моди, а також одним із найуспішніших українських брендів. 

У 2018 році команда бренду створила колекцію FW19, до якої увійшли вже відомі сьогодні екологічні пуховики з реалістичним анімалістичним принтом, що нагадує справжній мех. Вони стали альтернативою натуральним шубам. 

У колекції FW20, яка була представлена ​​на Тижні моди у Нью-Йорку, дизайнерка використала інноваційні текстури з перероблених матеріалів. Трикотажні сукні та топи виконані з поліестеру, виготовленого із пластикових пляшок, що зібрані на дні океану, в той час як інші особливі моделі створені з переробленого деніму.

Усі трикотажні матеріали, обрані для створення колекції, були одобрені Інститутом Етики та Екологічної Сертифікації (ICEA), а також RCS100. Внаслідок прогресу у сфері текстильної промисловості з'явилася можливість досягти найвищої якості виробів, що була недосяжна раніше. Тому місія, задекларована брендом Bevza – створити майбутнє свідомого споживання із новими цінностями краси – є близькою та реалістичною. 

Статті на тему