UA
RU

Ukrainian Fashion Week «РіСЂРµР·РµРЅС‚СѓС» РІРѕСЃСѓСѓ С–СЃС‚РѕСЂС–С Action: Sustainable Fashion – FROLOV

Редагувати переклад
Соціальний аспект сталого розвитку моди часто лишається без уваги. Проте насправді соціальна відповідальність бренду є чи не найголовнішою складовою кардинальних змін. Саме мода надає майданчик для трансляції найпотужніших соціальних меседжів та привертає увагу до ключових проблем сучасності. 

Ukrainian Fashion Week презентує восьму історію Action: Sustainable Fashion – FROLOV-Фото 1

Іван Фролов, дизайнер та засновник бренду FROLOV, завжди наголошував, що він створює моду не лише заради одягу. Унікальність бренду полягає в тому, що FROLOV порушує важливі для суспільства теми, ініціюючи соціальні та благодійні проекти. FROLOV активно підтримує KyivPride, організацію HeForShe, фонд допомоги медикам SpanBond, створює благодійні ювелірні колекції разом із брендом SOVA та фондом 100% LIFE, частину прибутку від продажу яких спрямовують на закупівлю швидких тестів на ВІЛ. 

FROLOV був стійким від першої колекції, створеної у 2010 році. Тоді з'явилися і перші трансформери, конструкція яких давала змогу за допомогою різних елементів перетворювати певну модель на нову позачасову річ ідеальної якості. Навіть вечірні луки FROLOV не створені "на один вихід". Сукні можуть ставати maxi, midi, фраком, штани можуть перетворюватися на шорти, пальта на жакеті, а білизну можна одягати задом наперед.

Читайте також: NO SEASON SEASON: УКРАЇНСЬКОМУ ТИЖНІ МОДИ У 2020 РОКУ БУТИ

Команда бренду продовжує удосконалювати свій раціональний підхід до використання ресурсів та контролює етичність усіх виробничих процесів. Бренд не відшиває марно купу семплів нульового розміру заради показу, а також не має величезних стоків одягу. FROLOV переробляє майже всі відходи виробництва, використовуючи надалі у своїй роботі текстильні фрагменти розміром понад 5 см. Раз на місяць працівники передають залишки виробництва до дитячих будинків для виготовлення іграшок та одягу. Дрібні текстильні залишки використовують для машинної вишивки та аплікацій. Одяг FROLOV продається в екокоробках, які можна зручно використовувати просто вдома. 

Дизайнер цінує щирість та справжність вираження. Це відображено в логотипі FROLOV – серці, що неутомно б'ється у кожній його колекції.  

FROLOV – про інтелігентність та провокацію. Іван Фролов упевнений, що сьогодні немає нічого більш інтелігентного та сексуального, ніж відповідальність, етичність, стійкість та вдумливість щодо природи та людей.

Над проектом Action: Sustainable Fashion працюють:

Дар'я Марусик, керівниця проекту

Володимир Нечипорук, продюсер проекту

Олександра Дімітрієвіч, арт-директорка проекту

Таїсія Короткова, графічна дизайнерка проекту

Едіє Дербішева, продюсерка знімальної групи

Тім Меір, оператор/режиссер монтажу

Валерій Ведута, фотограф

Катерина Федичина, Оксана Шубіна та Катерина Будусова, комунікаційний відділ

Ірина Чиркова, літературна редакторка

Олена Сорока, Надія Невмержицька, Валентина Курченко, адміністративний відділ

Міра Марчук, асистенка проекту

У роботі над проектом використані архіви FROLOV

Статті на тему