Закрити
UA
Мода

В Італії помер дизайнер Серджіо Россі. Попередньо – від коронавірусу

Поділись:

Сумні новини прийшли сьогодні вранці з Італії – у віці 84 років у місті Чезена на півночі країни помер легендарний дизайнер взуття Серджіо Россі. Кілька днів тому його було госпіталізовано і заздалегідь причиною смерті медики називають коронавірус.

posts-to-db-Фото 1

@sergiorossi

Взуття Sergio Rossi ще з 1960-х років вважається еталоном італійської якості та елегантності. А ідеї, у різні роки запропоновані Серджіо Россі, невпинно цитуються у модній індустрії. Незважаючи на те, що дизайнер відійшов від справ свого іменного бренду в 2005 році, остаточно продавши бізнес групі Kering, він залишався помітним і шановним гравцем fashion-бізнесу. Згадуємо найяскравіші епізоди його біографії та історії бренду Sergio Rossi.

posts-to-db-Фото 2

справи сімейні 

Серджіо Россі народився в 1935 році в маленькому містечку Сан-Мауро-Пасколі – недалеко від тієї Чезени, де його і не стало. Батько Серджіо був взуттьовиком і навчив сина всім премудростям цієї справи. Подорослішавши, Серджіо вирушив закріпити знання до міланського коледжу, а звідти переїхав до Болоньї та почав виготовляти взуття.

Цю справу Серджіо Россі зрештою передав і своєму синові Джанвіто. 2007 року він запустив свій іменний бренд Gianvito Rossi.

posts-to-db-Фото 3

Син Серджіо, Джанвіто Россі

Як зізнавався в одному з інтерв’ю взуттьовик у третьому поколінні Джанвіто, у дитинстві він навіть не розумів, де будинок, а де взуттєва фабрика – так багато часу він проводив у батька на роботі. За словами дизайнера, багато чому він навчився, просто спостерігаючи за Серджіо Россі та ремісниками, які день у день виробляли взуття, про яке до 1980-х років мріяли вже мільйони жінок у всьому світі.

Читайте також: ПІД КАБЛУКОМ: КУЛЬТОВЕ ВЗУТТЯ З КІНО

Перші кроки

Коли Серджіо Россі був 31 рік, він знову повернувся до рідного міста. Він зміг переконати сім’ю в тому, що варто ризикнути та вкласти заощадження у невелику взуттєву фабрику (вона, до речі, працює досі). Виробництво запустили восени і протягом півроку фабрика випускала “заготівлі” – сандалії, які Серджіо збирався продати влітку в магазинах сусідніх міст. Його розрахунок виявився вірним – італійки та туристки з азартом розкупили літнє взуття, що дало фабриці ресурси для нового виробництва.

posts-to-db-Фото 4

Примітно, що свій іменний логотип Серджіо Россі поставив на взуття лише через два роки – коли вже точно був упевнений у першокласній якості виробів.   

Міцна дружба

Серджіо Россі явно не хотів задовольнятися локальним успіхом свого бренду та почав поступово виводити його на новий рівень. Він завів дружбу з дизайнерами-сучасниками і поступово в його портфоліо з’явився рядок про надання взуття для показів Доменіко Дольче та Стефано Габбана, Аззедіна Алайя та Джанні Версаче.

posts-to-db-Фото 5

Особливо продуктивним і довгим виявилося співробітництво Россі саме з Versace – Джанні був захоплений тим, як Серджіо майстерно відчуває образи моделей та доповнює їх ідеальним взуттям, тому його туфлі, босоніжки та чоботи на багато років стали незмінним атрибутом показів модного Будинку.

Читайте також: ІМЕННІ ТУФЛІ: 7 МОДЕЛЕЙ ВЗУТТЯ, НАЗВАНИХ НА ЧАСТЬ ЗІРОК

Зоряний шлях

Здобувши схвалення у fashion-кругах, Серджіо Россі досить швидко став і улюбленцем селебріті. Жодна топова килимова доріжка не обходилася останні 20-30 років без взуття Sergio Rossi. Відданими шанувальницями марки можна назвати Гвінет Пелтроу, Сару Джессіку Паркер, Міллу Йовович, Камерон Діаз та інших селебріті з A-list. А Сальма Хайєк навіть обрала модель босоніжок Cachet Pump для весілля з Франсуа-Анрі Піно у 2009 році.

Sergio Rossi активно фігурують у серіалі «Пліткарка» – туфлі зі зручною колодкою обожнює діяльна героїня Блер Волдорф. А Бейонсе знялася у своєму культовому кліпі Who Run the World (Girls) у чоботях-гладіаторах Talisman від італійського бренду. 

posts-to-db-Фото 6

Кадр із кліпу Beyonce “Who Run the World (Girls)”

Помітний слід  

За своє життя Сержіо Россі створив 6000 унікальних моделей взуття – саме стільки їх зберігається в архіві, дбайливо зібраному на тій самій фабриці в Сан-Мауро-Пасколі, нинішнім генеральним директором бренду Sergio Rossi Рікардо Скьютто. Россі встиг відвідати ці збори на Різдво і був сам дуже здивований тій кількості взуття, яку вигадав.

posts-to-db-Фото 7

Що ж до найзнаковішої і найвідомішої моделі легендарного дизайнера, то це сандалі Opanca. Вони змодельовані таким чином, ніби плавно перетікають у ногу, візуально її подовжуючи – за рахунок задника, що піднімається п’ятою. Цей прийом Россі вигадав ще у 1960-х і саме такі сандалії допомогли йому запустити роботу своєї першої фабрики. Модель багато разів успішно перевидавалася і доросла навіть до 10-сантиметрової шпильки.

posts-to-db-Фото 8