UA
RU

Вперше в історії кінофестивалю Молодість відбувся показ fashion-фільмів

Редагувати переклад
На великому екрані були представлені короткі метри бренду FROLOV.

У кінотеатрі «Жовтень» відбулася ретроспектива відео-кампейнів FROLOV. До неї увійшли знакові роботи бренду: BSD, Open, Полюбила Хулігана, Ancora, Frolov <3 TAGO, Auditions та Bridal.

Відразу після показу у кінозалі розпочалася дискусія, модератором якої став український художник Вова Воротньов. Про свободу у fashion-фільмах, їх розвиток в Україні та провокацію розповідали Іван Фролов, режисери Ярема та Роман, Юрій Двіжон, креативна директорка та сценаристка Оля Жижко та кінопродюсерка Валерія Жеріх. 

А продовжила обговорення аудиторія, задаючи питання та коментарі із залу. Так експерти роздумували про тематику коротких fashion-метрів, інспірації в мистецтві та важливість спонтанності для самовираження. 

Вперше в історії кінофестивалю Молодість відбувся показ fashion-фільмів-Фото 1

Також на події відбувся допрем'єрний показ відео нової лінійки бренду STUD. Його реліз відбудеться пізніше.

Читай також: Право престолонаслідування: Чи має донька Гаррі та Меган Лілібет шанс стати королевою Великобританії? 

Вперше в історії кінофестивалю Молодість відбувся показ fashion-фільмів-Фото 2

Вперше в історії кінофестивалю Молодість відбувся показ fashion-фільмів-Фото 3

До ретроспективи відео-кампейнів FROLOV увійшли знакові роботи бренду: BSD, Open, Полюбила Хулігана, Ancora, Frolov <3 TAGO, Auditions та Bridal.

1.BSD 

Тизер до колекції, яка шукає тонку грань між жіночністю та маскулінністю. Герой відео ніби підглядає за тим, що відбувається в будинку. На створення яскравих образів дизайнера вдохновили фільми видатних режисерів Педро Альмадовара та Ксав'є Долана.

2. відкритий 

Відео максимально занурює глядача у суть танцю та візуалізує тонку грань між кітчем та витонченістю, на якій побудована колекція. Важливим акцентом є контраст відвертості образів та тексту пісні. Відео відтворює атмосферу закритого закладу, який відвідує інтелігенція та богема.

3. Полюбила хулігана

У відео-кампейні модель Надя Шаповал грає на українській бандурі і співає власний кавер на пісню Брітні Спірс I'm not a girl, not yet a woman. У ролику розкривається добряча історія першої любові — нежної і чистої, що символізують собою і бандура, і пісня Брітні.

4. більше 

Відео передає настрій колекції та повністю оголює не лише тіло, а й душу. За сюжетом три дівчини миються в душі, уявляють собі співачками на великій сцені і дуже серйозно виконують ту саму Ancora Тu.

5. FROLOV <3 TAGO         

Відео-трилогія розгортається в типовому офісі зі строгим дресс-кодом для співробітниць, які працюють виключно у офіційних аутфітах. Незважаючи на зовнішню стриманість, дівчата щоразу застигають у провокаційних позах, чим грають на полі intelligent provocation.

6. Прослуховування 

У відео Іван Фролов грає роль режисера і знайомить глядачів з 13 дівчатами. Шкіра з героїнь вдохновила дизайнера на створення колекції, а в ролику, що імітує кастинг, вони виконують завдання Фролова.

7. Весільний 

Одна з найтаємніших будівель Києва – Будинок із химерами архітектора Городецького стала місцем зйомки першого свадебного кампейну FROLOV. Вона особливо підкреслює ідею різноманітності колекції, адже шкірна її зала наповнена унікальними емоціями та історіями.

Статті на тему