Дизайнерам завжди є що сказати. Але тепер вони відмовилися від напівнатяків та перейшли до буквальних дій, масово випускаючи одяг із текстовими меседжами.
Найємніше висловлювання в межах однієї бавовняної футболки вийшло цього сезону у Марії Грації К’юрі. У своїй дебютній колекції для Dior вона м’яко натякнула, що стала першим креативним директором-жінкою в історії Будинку і щоб позначити цю історичну подію, випустила футболки з написом We should all be feminists. Річ ця відразу придбала приставку statement, в ній задерикувато ходять сама дизайнер, Дженніфер Лоуренс і Ріанна, а для Наталі Портман футболка, що говорить, взагалі стала ідеальним вбранням для походу на гучний Жіночий марш.
Кьюрі – не єдина, хто використовує одяг як транспарант для серйозних висловлювань. Так, Стелла МакКартні продовжує боротьбу з виробами зі шкіри та хутра, використовуючи принт No fur, No Leather. Ашиш Гупта турбується про біженців, випускаючи світшот із написом Immigrant, а Алессандро Мікеле в Gucci розмірковує про вічне, міксуючи в одному образі слова Future та Cemetery.
Є в цьому мовному потоці й ті слова, які не потребують особливого осмислення. Якщо ви не хочете нікому нічого доводити, то можете просто надіти джемпер Michael Kors Collection з написом Love або повеселитися разом з Юнія Ватанабе, який чомусь захопився кирилицею і породив нове іменник «Москіта», що ризикує міцно увійти не тільки в модний, але й у загальний мовленнєвий побут.