Знай наших: як відбулося відкриття Pop-up Store українських брендів у Парижі
Редагувати перекладУ самому серці Парижа – на вулиці Сант-Онорі – у рамках Pop-up Store «Timeless»/Spring Edition свої колекції представили дев'ять українських брендів.
Концепція Pop-up покликана сприяти просуванню українських дизайнерів у Франції. Унікальні речі, ідеальна якість та конкурентна ціна – ось чим приваблює клієнтів тимчасовий магазин одягу та аксесуарів на вулиці Сант-Онорі. З кожним днем споживачі fashion стають все більш вимогливими до якості та походження речей, і прагнуть купувати те, що буде актуальним не один сезон.
Познайомимося з українськими дизайнерами, які були представлені в Pop-up Store «Timeless» / Spring Edition:
LONA PRIST
Філософія бренду поєднує в собі естетику мінімалізму та конструктивізму, а лаконічний дизайн та декор з дорогоцінної породи чорного дерева Ебен роблять кожну сумку носібельним арт-об'єктом та справжнім витвором мистецтва.
J'Amemme
Філософія бренду – «Wearable Couture», а місія – допомогти жінці висловити свою унікальність, створити індивідуальний образ як для відпочинку, так і для урочистих заходів. Відмінні риси – жіночні силуети, об'ємні рукави, незвичайний крій та геометричні лінії. Вироби бренду не лише обожнюються тисячами модниць у різних куточках планети, а й підкорюють обкладинки глянцю.
Olena Dats'
Український бренд добре знайомий модницям по всьому світу і продовжує розвиватися у геометричній прогресії, поділяючи поєднання глибоких українських традицій із відображенням сучасного життя. Вбрання від Olena Dats були помічені на Шерон Стоун, Скайлар Грей, Джессіці Кларк та інших.
Tetiana Chorna
Прикраси від Тетяни Чорної – це своєрідна перепустка в арт-світ. Кожна прикраса, крім оригінальної форми, має і додатковий сенс. Дизайнер працює з різними матеріалами та в різних техніках, часто несподівано змішуючи їх в одному виробі. Купивши таку прикрасу, ви відразу стаєте і власником предмета сучасного мистецтва.
TrèsCode
Український бренд за допомогою storytelling створює не просто прикраси та аксесуари, а настрій, креативний спосіб саморефлексії та нову якість життя, в якому на перший план виступають самовираження та самореалізація. Автор впевнена, що найчастіше прикраси та аксесуари можуть розповісти про вас більше ніж слова.
Жайворонок
В одязі від бренду Lark кожна дівчина почувається вільно, тому що першочерговими для дизайнера залишаються комфорт і якість, а вже після тренди. Також із турботою про нашу планету у своїх колекціях дизайнер використовує повторно перероблені матеріали.
Nazary
Nazary – це насамперед елегантність. Розробляючи кожну пару взуття, дизайнер дбає про високу якість, авторський стиль і комфорт.
Capsula44
Творці бренду за мінімалізм та усвідомленість у виборі гардеробу, до того ж, вони підтримують виробників тканини та фурнітури, які дбають про екологію. Одяг Capsula44 поєднується між собою, а вироби - прослужать не один сезон, адже їхня універсальність - це одна з найважливіших складових філософії бренду.
Макса
Стиль МАХА яскравий, сміливий та динамічний. Лекала, доведені до ідеалу, дозволяють створювати витончені речі різних розмірів, а художні акценти підкреслити особливості фігури.
В рамках Pop-up Store було представлено арт-інсталяцію на тему «Timeless» від TheTooth & TheRoot. Її автори-художники — українець Микита Кравцов та француженка Каміль Сан Кравцова — партнери у житті та у своїх дослідженнях мистецтва. З 2015 року вони здійснили безліч проектів у різних галузях: аудіовізуальних, мальовничих, колажних та вишивці. Їхній головний меседж — надати сенсу соціальної критики, яка виявляє абсурд.
Серед гостей відкриття були блогери, баєри, фотографи, журналісти та стилісти з усіх куточків світу.
[mc_gallery id=569198]
Фото: Костянтин Енквіст