У Парижі пройшов Charity Pop-up Store з українськими брендами
Редагувати перекладУ парижському артистичному кварталі Маре пройшов Charity Pop-up Store за участю десяти українських брендів під гаслом #standforpeace. Завдяки підтримці українського fashion-бізнесу було зібрано 120 тисяч гривень.
З 14 по 17 квітня в паризькому артистичному кварталі Маре пройшов Charity Pop-up Store за десять українських брендів під гаслом #standforpeace, серед яких: Karunas, Kolosova, Nitka, Nataliya Novitska, Makmar x Foltovych, Motiv, EPPS, Capsula44, EmbroideredGem UAngels. Паріжській публіці найбільше припали до смаку вишиванки та футболки з українською символікою.
В рамках проекту була представлена інсталяція близько 500 жовто-блакитних голубів, зроблених у стилістиці орігамі, яка привертала увагу до подій в Україні, а також картини львівського художника Ігора Степаника. Відвідувачі Pop-up Store мали змогу залишати побажання на пташках та кріпити їх будь-де в самому магазині або по дорозі до бутіку.
Як і заявляли раніше весь прибуток днями буде передано до перевірених волонтерів у різні кутки країни, які допомагають дітям постраждалім під час війни. Зараз це 120 тисяч гривень, про які організатори будуть звітуватися на офіційній сторінці проекту в Instagram @parisian.popup. Завдяки Charity Pop-up Store не тільки вдалося познайомити французів з українськими брендами, а й найближчою годиною допомогти дітям.
Фото Ірина Сербан @irynaserban
Відео Вікторія Расоханова @vera.viktoria
Читайте також: УКРАЇНСЬКІ ДИЗАЙНЕРИ У ВІЙНУ: SMOLIN BRAND