UA
RU

Українські бренді у війну: Aisenberg

Редагувати переклад
Одеський бренд Aisenberg намагається відновити роботу під час війни, займається волонтерством та намагається не зупинятися на досягненнях. Про це засновниця бренду Тетяна Федосєєвавін розповіла фешн-журналістці Ксенії Ковальовій.

Aisenberg

«До війни у ​​мене були заплановані поїздки Україною до магазинів, де представлений наш бренд з форматом public talk на тему «Короткий денім лікнеп або навіщо ми варимо джинси». Були ідеї створення колаборації з іншим лейблом та заплановано зйомку з крутим інфлюєнсером. Ми все це зробимо – і навіть більше. Тепер думки та надії глобальніші. Головне – світ (і тепер у цього слова стільки глибини і усвідомлення)», — каже Тетяна Федосєєва, основниця бренду Aisenberg, яка зараз знаходиться у Берліні з дітьми.

«Це рішення далося мені надзвичайно складно, я б навіть сказала болісно, ​​тому що від'їжджаючи, я не розуміла та й зараз не розумію, на який термін ми тут, коли я зможу знову повернутися до рідного міста», — каже вона, сумуючи за домівкою. Незважаючи на те, що всі ми втратили відчуття часу та розуміння, коли ж зможемо почути рідні звуки гомону міста, яке живе своєю звичною життям, ніхто не втрачає надії. Звичайно ж, залишати домівку було болісно для Тетяни, яку війна зустріла на… трапі літака. «24 лютого о 7:40 у мене був запланований виліт до Києва. Були свої буденні справи, плани зустрітися з київським колективом. Хотілося мотивувати та настроїти команду на плідну роботу перед початком сезону, презентувати всім нову колекцію… Натомість з цього моменту щодня я і наш колектив Aisenberg думаємо лише про одне – світ. Сонце, світле небо, лагідне море та радісні люди навколо – ті до чого ми в Одесі так звикли. Ми прагнемо світові та краси».

Aisenberg 2

Як людина, що любить свою роботу, першою справою, коли настав час їхати з дому, Тетяна зайшла на виробництво та в магазин: «Мені й досі щемити, коли я описую цей день, ті почуття, які я мешкала. Знаєте, уявити, що це кінець було і є нестерпним. Головним мотивом для від'їзду став психологічний стан дітей, їхній страх в очах, який зростав зі звуком кожного бузку повітряної тривоги. Берлін був обраний не випадково, я знала, що мене та моїх дітей тут чекає неймовірна підтримка від друзів та добрих знайомих. Це місто гостинно прийняло величезну кількість моїх співвітчизників. Стільки підтримки, уваги, турботи – від волонтерів до пересічних громадян, берлінців. Це безцінно! На головних будинках столиці Німеччини майорять наші прапори. На вулиці, почувши українську мову, випадкові перехожі кажуть слова підтримки. Коли мій син прийшов у перший день до німецької школи, вхід був прикрашений малюнками на тему війни в Україні та миру, який обов'язково настане у нашій країні. З нами весь світ! І завдяки такій підтримці світу, ми гарно тримаємось та нам трішечки легше адаптуватися до тимчасового дому та роботи в рамках нової реальності. «Головне для нас зараз, що виробництво відновило роботу. Магазин Aisenberg в Одесі знову відчинено. Ми отримуємо замовлення через сайт та наші соціальні мережі. Нас дуже підтримують і постійні клієнти, і друзі, і преса – це надихає». Дійсно, надягати українське сьогодні важливо, це не лише показує нашу підтримку fashion-ком'юніті, але й допомагає економіці та утриманню працівників на робочих місяцях. Здається, вибір нового одягу ще ніколи не був таким усвідомленим.

Дякувати Богу та мужнім захисникам України, у нашій сонячній Одесі наразі безпечно, а це означає, що ми можемо працювати аби наблизити нас до перемоги, підтримати економічний фронт та не дозволити економіці зупинитися. Саме тому 30% від продажу бренд спрямовує на підтримку нашої армії. Все буде Україна!

Незважаючи на війну та складнощі із виробництвом та постачанням, Aisenberg знаходиться в постійному пошуку нових ринків збуту та продовжує роботу, щоб допомогти країні та команді бренду. «Не втрачаємо надії заробляти у колишньому обсязі на території України. Нам треба рухатися, потрібно підтримувати економіку країни, та, звісно, ​​своїх людей – працівників. Бо люди – найцінніший актив». І це справді так, адже підтримувати колектив та людей сьогодні — must-have кожного з нас. Робота дає можливість людям не лише відчувати фінансову безпеку, але й відволікатися від новин та того, що відбувається навколо, аби залишитися ментально цілісним та мотивованим людиною. І так радісно розмовляти з брендами та людьми, які на власному прикладі показують, що можна все ж таки не забувати рідної домівки, не залишати думки про продаж в Україні, не припиняти працювати з українцями, а розвиватися та існувати як цілісний бренд незважаючи ні на що . І це мабуть і є справжнім джерелом натхнення за цих непростих годин.

Aisenberg 3

Автор: Ксенія Ковальова

Статті на тему