UA
    RU

    Не словом, а ділом: список міжнародних fashion-компаній, які допомагають Україні

    Редагувати переклад

    Майже всі гіганти модної індустрії підтримують Україну в цей непростий час.


    Хтось із відомих особистостей привертає увагу спільноти через публікації в соціальних мережах, хтось збирає акції протесту, а хтось відправляє гуманітарну допомогу та чималу суму пожертвування. Про останніх і пойдет мова у нашому матеріалі.

    Першим, хто відгукнувся на ситуацію, що сталася на території України, став Джорджіо Армані, а після нього хвилю підтримки підхопили й інші Модні будинки та концерні. Оскільки конфлікт між Росією та Україною загострюється, відомі бренди в індустрії моди та краси об'єднуються за мир і використовують свої платформи для об'єднання благодійних пожертв та корисних ресурсів. Багато хто також припиняє торгівлю у Росії. Ось список компаній, які допомагають не словом, а ділом.


    Шанель

     
     
     
     
     
    Переглянути цю публікацію в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Публікація від CHANEL (@chanelofficial)

    Культовий французький Будинок моди закрив свої магазини в Росії та зупинив усю електронну комерцію у країні. Бренд також пожертвував 2 мільйони євро двом організаціям з надання допомоги, CARE та УВКБ ООН – Агентству у справах біженців, яке спеціалізується на підтримці біженців у небезпечних районах, особливу увагу приділяючи сім'ям з дітьми. У дописі в Instagram будинок моди також повідомило, що «Foundation Chanel буде тісно співпрацювати зі своїми місцевими партнерами, щоб надавати підтримку у майбутньому жінкам та дітям, які потерпіли від цієї ситуації на довгостроковій основі.,” – йдеться у заяві бренду.


    L'Oréal Paris

    Косметичний гігант об'єднався з низкою місцевих та міжнародних некомерційних організацій (включаючи УВКБ ООН, Червоний Хрест та ЮНІСЕФ), щоб підтримати зростаючу кількість біженців та людей, що залишилися в Україні, зробивши пожертву у розмірі 1 мільйона євро через жіночий фонд L'Oréal. 

    Ми вже зробили пожертву у розмірі мільйона євро та почали постачати засоби гігієни неурядовим організаціям у Польщі, Чехії, Румунії та в самій Україні. Ми рішуче засуджуємо вторгнення та війну в Україні, які наносять стільки страждань українському народу. Наші думки спрямовані на наших 326 українських співробітників, їхні батьківщини та людей України, чия життя так різко змінилося за останні вісім днів. Хоча деяким вдалося перетнути кордон, більшість наших співробітників залишаються у країні в дедалі складніших умовах.

     – йдеться у повідомленні на корпоративному сайті компанії. 



    LVMH

     
     
     
     
     
    Переглянути цю публікацію в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Публікація від LVMH (@lvmh)


    Французька глобальна корпорація, до якої входять такі бренді, як Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi, Loewe, Givenchy, Marc Jacobs, Stella McCartney та інші, пожертвувала 5 мільйонів євро на підтримку Міжнародного комітету Червоного Хреста. «для допомоги прямим і непрямим жертвам цього конфлікту». Крім того, компанія солідарна з Україною і закрила 124 магазини своїх брендів у Росії. LVMH продовжуватиме платити своїм 3500 співробітникам у Росії. 

    Louis Vuitton

     
     
     
     
     
    Переглянути цю публікацію в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Публікація від Louis Vuitton (@louisvuitton)


    З перших днів воєнного конфлікту Louis Vuitton пожертвував 1 мільйон євро ЮНІСЕФ для надання допомоги українським дітям та батьківщинам. “Оскільки мільйони дітей та їх сім'ї стикаються з безпосередньою опасністю, Будинок через партнерство з ЮНІСЕФ Louis Vuitton зобов'язується підтримувати надзвичайні ситуації ЮНІСЕФ на місцях, швидко реагуючи на будь-які надзвичайні ситуації, надаючи дітям та сім'ям в Україні гуманітарну допомогу, зокрема доступ до чистої води, медичних та освітніх товарів, послуг із захисту дітей та психосоціальної допомоги”, – йдеться у заяві бренду. 

    Читайте також: Реакція fashion-ком'юніті на війну в Україні

    Джорджіо Армані

     
     
     
     
     
    Переглянути цю публікацію в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Публікація від Giorgio Armani (@giorgioarmani)

    Після проведення шоу, на якому креатор бренду висловивши свою підтримку українським жителям, Armani Group оголосила про пожертву у розмірі 500 000 євро УВКБ ООН «для допомоги та захисту тих, хто був змушений тікати від війни». в Україні». Бренд також дарує біженцям речі першої необхідності через італійську некомерційну організацію Comunità di Sant'Egidio, яка вже відкрила свої точки на кордонах України. 

    Барберри 

    Крім закриття трьох своїх магазинів у Росії, бренд також пожертвував суму, яку вони вирішили не розкривати, на підтримку Кризового центру Британського Червоного Хреста в Україні. 

     

    Balenciaga 

    Не словом, а ділом: список міжнародних fashion-компаній, які допомагають Україні-Фото 1

    Бренд передавши не розголошену суму Всесвітній продовольчій програмі (WFP), яка розпочала екстрену операцію з надання продовольчої допомоги людям, що тікають з України до сусідніх країн. 

    Gucci

    Іменитий італійський бренд запровадивши свою глобальну благодійну кампанію Chime for Change і пожертвував 500 000 доларів УВКБ ООН. 

    Валентино

     
     
     
     
     
    Переглянути цю публікацію в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Публікація від Valentino (@maisonvalentino)

    Бренд пожертвував 500 000 євро УВКБ ООН для надання негайної допомоги українським біженцям. 

    Adidas 

    Після припинення довгострокового партнерства з російським футбольним союзом (РФС), німецька компанія спортивного одягу також оголошила, що пожертвує 100 000 євро, а також дасть взуття та одяг організаціям, які допомагають дітям та біженцям. 

    Mango

     
     
     
     
     
    Переглянути цю публікацію в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Публікація від MANGO (@mango)

    Бренд припинив продажі в Росії та пожертвував 100 000 євро Міжнародному Руху Червоного Хреста та Червоного Півмісяця.

    Ganni

     
     
     
     
     
    Переглянути цю публікацію в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Публікація від GANNI (@ganni)

    Данський бренд готового одягу пожертвував 100 000 датських крон (приблизно 14 700 доларів США) Датській раді у справах біженців, неприбуткової організації, яка зараз працює і допомагає в кризі в Україні. 

    Статті на тему