UA
RU

Нову рекламну кампанію Gucci розкритикували та порівняли з рекламою Balenciaga

Редагувати переклад
У мережі розкритикували рекламу нової колекції Gucci HA HA HA з Гаррі Стайлзом у головній ролі, порівнявши її зі скандальною кампанією Balenciaga.
Нову рекламну кампанію Gucci розкритикували та порівняли з рекламою Balenciaga-Фото 1

Фото: instagram/gucci

Користувачі соцмереж обурилися світлинами, на яких Стайлз одягнений у футболку із зображенням ведмедика й тримає під пахвою матрац на дитяче ліжко. Фотографії викликали асоціації з нещодавньою рекламною кампанією Balenciaga, на якій діти позували з іграшковими ведмедиками, одягненими в аксесуари БДСМ-стилістики.

Кампейн було знято в листопаді під керівництвом Алессандро Мікеле, який з тих пір залишив свою посаду креативного директора в компанії.

Нову рекламну кампанію Gucci розкритикували та порівняли з рекламою Balenciaga-Фото 2

Фото: instagram/gucci

У коментарях під дописом зі світлинами користувачі закликають «залишити їхніх дітей у спокої» й «скасувати» Gucci за сексуалізацію дітей. Деякі коментатори пов’язали цю ситуацію з тим, що Gucci й Balenciaga належать одній французькій групі Kering Group.

Рекламу прокоментувала зокрема й Александра Заріні, правнучка засновника модного дому: «Для чого ви створили «виставу» з дорослим чоловіком і дитячим матрацом? Мені хвилює те, що в будинках моди Kering існує спільна ідеологія».  Заріні, зокрема, заснувала дитячий фонд Олександри Гуччі, який бореться із сексуальним насильством над дітьми.

Читайте також: ДІТИ, ІГРАШКИ З СЕКРЕТОМ, СУДОВІ ДОКУМЕНТИ. ПРИЧИНИ ТОТАЛЬНОГО КЕНСЕЛІНГУ BALENCIAGA. 

Статті на тему