У мережі розкритикували рекламу нової колекції Gucci HA HA HA з Гаррі Стайлзом у головній ролі, порівнявши її зі скандальною кампанією Balenciaga.Користувачі соцмереж обурилися світлинами, на яких Стайлз одягнений у футболку із зображенням ведмедика й тримає під пахвою матрац на дитяче ліжко. Фотографії викликали асоціації з нещодавньою рекламною кампанією Balenciaga, на якій діти позували з іграшковими ведмедиками, одягненими в аксесуари БДСМ-стилістики.
Кампейн було знято в листопаді під керівництвом Алессандро Мікеле, який з тих пір залишив свою посаду креативного директора в компанії.
У коментарях під дописом зі світлинами користувачі закликають «залишити їхніх дітей у спокої» й «скасувати» Gucci за сексуалізацію дітей. Деякі коментатори пов’язали цю ситуацію з тим, що Gucci й Balenciaga належать одній французькій групі Kering Group.
Рекламу прокоментувала зокрема й Александра Заріні, правнучка засновника модного дому: «Для чого ви створили «виставу» з дорослим чоловіком і дитячим матрацом? Мені хвилює те, що в будинках моди Kering існує спільна ідеологія». Заріні, зокрема, заснувала дитячий фонд Олександри Гуччі, який бореться з сексуальним насильством над дітьми.
Читайте також: ДІТИ, ІГРАШКИ З СЕКРЕТОМ, СУДОВІ ДОКУМЕНТИ. ПРИЧИНИ ТОТАЛЬНОГО КЕНСЕЛІНГУ BALENCIAGA.