Нью-Йоркська ритейл-платформа DOORS NYC представила понад 20 українських брендів
Редагувати переклад«Цього року ми не відмовили нікому». Нью-Йоркська ритейл-платформа DOORS NYC представила понад 20 українських брендів.
Цього року DOORS NYC — нью-йоркська pop-up платформа та PR-шоурум, вже вп'яте відчиняє свої двері. Впродовж місяця, з 8 вересня по 3 жовтня, жителі Нью-Йорка та гості міста зможуть зануритися у провокаційний та інноваційний світ моди у самому серці Сохо.
Офіційне відкриття поп-апу відбулося 13 вересня. DOORS NYC підготував місячний календар подій, який включає показ 50 дизайнерів, 10 перспективних художників і 10 косметичних брендів під керівництвом Beautyque NYC.
DOORS NYC прагне стати найбільшою та найкращою кураторською багатоканальною платформою для незалежних талантів у сфері моди та мистецтва у світі. Раптові та сейсмічні зміни в житті українців цього року після початку війни підняли надважливий питання для кожної небайдужої людини: «А чим я можу бути корисним?»
Місцеві бренді роблять все можливе, щоб утриматись на плаву. Цього року ми не відмовили жодному українському модному бренду і прийняли всіх, незалежно від того, вони зацікавлені в pop-up, e-commerce чи PR. Деякі бренди надіслали нам лише пару зразків своєї продукції, але ми вирішили допомогти кожному, хто до нас звернеться,
– прокоментувала ситуацію засновниця DOORS NYC Еліс Траутман-Узунер.
Pop-up представивши понад 20 українських брендів. «Голубе небо» – головна тема цього року. Дизайнери відроджують фольклорні традиції, активно запозичуючи елементи національного костюма. Мода – це емоції! Завдяки формам та текстурам дизайнери можуть підняти ваш дух і доторкнутися до вашої душі.
У таку складну годину кожна людина шукає в собі сил творити і жити. Для мене цією опорою стала українська народна архітектура. Це втілено у міні-колекції KHUTIR by PODYH – бренду на стику моди та архітектури. Доторкнувшись до цього наслідку, можна відчути як культурне походження, так і багатогранність талантів українського народу,
– описавши свою нову колекцію бренд PODYH, вистав на pop-up цього року.
Читайте також: Як це було: Відкриття фешн-хабу українських брендів у Лондоні
Після завершення pop-up DOORS продовжити надавати безкоштовні PR-консультації українським брендам та демонструвати їх на своїй онлайн-платформі.
Автор статті: Луїза Лузіна