"Острів насолод" від Diesel. Кампанія весна-літо 2023
Редагувати перекладБренд Diesel представивши нову колекцію весна-літо 2023 із грайливою концепцією “Острів насолод”. Основний посил колекції: будь-які бажання та дивацтва вітаються, осудливість – ні.
Креативний директор Гленн Мартенс, арт-директор Кріс Сіммондс та фотограф Джонні Дюфорт представляли нову кампанію, як яскравий розважальний будинок, заповнений охочими до задоволення клієнтами, одягненими у Diesel. Острів Насолод – це “all-inclusive” у всіх відношеннях. Кастинг представлений різноманіттям героїв за ґендером, кольором шкіри, типом тетури та віку, які є складовою яскравості Diesel. Концепція відображає сприйняття зухвалого індивідуалізму та самовираження.
Diesel запрошує всіх бути собою!
У кампейні дуже чітко прослідковується ДНК бренду від відродженої іконічної літери D до експериментів з формами, стилями, матеріалами та фактурами. Вицвілий денім у корсетах, камуфляж, що відривається, карго штани все це в уявленні дає відображення самого поняття Острів насолод: розкуте, сексуальне та курйозне.
Також, у новій колекції багато уваги було приділено лінійці аксесуарів та білизни Diesel. Бренд радикально натякає, що бюстгальтери та трусики у стилі 90-х добре поєднуються з прикрасами.
Купити нову колекцію Diesel в Україні можна на офіціному сайті.