Креативний директор Гленн Мартенс, арт-директор Кріс Сіммондс і фотограф Джонні Дюфорт уявляли нову кампанію, як яскравий розважальний будинок, заповнений охочими до задоволень клієнтами, одягненими в Diesel. Острів Насолод – це “all-inclusive” в усіх відношеннях. Кастинг представлений різноманіттям героїв за гендером, кольором шкіри, типу статури та віку, які є складовою яскравості Diesel. Концепція відображає сприйняття зухвалого індивідуалізму та самовираження.
Diesel запрошує всіх бути собою!
У кампейні дуже чітко прослідковується ДНК бренду від відродженої іконічної літери D до експериментів з формами, стилями, матеріалами, та фактурами. Вицвілий денім у корсетах, камуфляж, що відривається, карго штани все це в уявленні дає відображення самого поняття Острів насолод: розкуте, сексуальне та курйозне.
Також, в новій колекції багато уваги було приділено лінійці аксесуарів та білизни Diesel. Бренд радикально натякає, що бюстгальтери та трусики в стилі 90-х добре поєднуються з прикрасами.
Придбати нову колекцію Diesel в Україні можна на офіціному сайті.