UA
RU

Святковий настрій: Gucci представив новий ювілейний кампейн

Редагувати переклад
Представники бренду поділили його на чотири частини.

Незабаром усі бренди активно представлятимуть свої різдвяні рекламні кампанії, а ось Gucci вирішив, що більше не потрібно чекати і вже зараз радувати своїх шанувальників яскравими святковими знімками та відео. Тим більше, що цього року бренду є що відсвяткувати — свій 100-річний ювілей. 

Святковий настрій: Gucci представив новий ювілейний кампейн-Фото 1

Instagram/@gucci

Для зручності кампейн був розділений на чотири частини і перша - це колаборація Gucci та Balenciaga. По той бік об'єктива був фотограф Харлі Вейр, який вдало передав атмосферу колаборації. Моделі позували у штанах, спідницях та піджаках, а доповнювали образи чоботями-панчохами, сумкою Jackie 1961 та фірмовим намистом Balenciaga, на якому літера G замінила монограму Gucci. Ця серія знімків вийшла лаконічною, але на кшталт бренду.

Святковий настрій: Gucci представив новий ювілейний кампейн-Фото 2

Друга частина була присвячена кінному спорту: у ній представлені жокейський шолом, взуття з широкою халявою та наколінники, які перетворилися на наплічники. Монохромні образи плавно змінилися вечірнім вбранням: мереживними сукнями та оксамитовими костюмами яскравих відтінків. Всю цю святкову феєрію доповнили павичі, що вільно гуляли по кадру. За другу частину кампейну відповідала фотограф Леслі Чжан.

Святковий настрій: Gucci представив новий ювілейний кампейн-Фото 3

Читайте також: Valentino представив нову упаковку та вона відповідає всім канонам sustainable

Третій блок рекламної кампанії Gucci присвячений декоруванню будинку та новорічним прикрасам. Фотограф Лорена Лор намагалася максимально передати святковий настрій. А четверта частина присвячена аксесуарам бренду, де головним козирем став клатч у формі серця, інкрустований коштовним камінням. Над кадром працювала фотограф Ханна Мун.

 

Статті на тему