UA
RU

Українські бренді у війну: UDANA

Редагувати переклад
Війна застала всіх раптово. До 24 лютого фешн-бренди планували новий сезон, шукали тканини для колекції та підбирали фурнітуру. У перші дні війни ніхто й думати не міг про творчість, але згодом бажання створювати з'явилося у багатьох дизайнерів. І головна причина – допомагати ще більше – Україні, нашим захисникам, батьківщинам які цього потребують, і собі. Дизайнерка бренду UDANA Ганна Зборовська створила лімітовану колекцію сорочок з вишивкою ручної роботи, яку зняла фотографка Ірина Тітенко. Мета у капсули не лише розширити гардероб, а й допомогти сім'ям, що потерпіли від війни.

UDANA 7

Виробництво бренду UDANA знаходиться у Миколаєві, в той час як магазин та склад промов – у Києві. Робота бренду зупинилася 24 лютого і відновилася лише через місяць, коли вдалося забрати речі зі складу. Тоді на всю одежу зробили знижку 60%. Для бренду це було збитково, але зараз мало хто з українських брендів говорити про заробіток. Цілі та цінності змістилися у більшості.

“Наразі український бізнес не про прибуток. Він про допомогу та виживання. Ми продовжуємо допомагати: 20% від продаж передаємо на підтримку ЗСУ та у фонд dobro.ua. Зараз по-іншому просто не можна”, – розповідає дизайнерка бренду UDANA Ганна Зборівська.

 Незважаючи на регулярні вибухи та виючі бузки, виробництво у Миколаєві продовжує працювати. Його управління взяла на собі конструктор Оля, яка героїчно їздить у ательє та шиє все сама.

“Оля – втілення кожного українця зараз. Спочатку вона показує кулі біля будинку своїх батьків, а за секунду надсилає відео шовкових сорочок”, – ділиться Ганна.

UDANA 11

UDANA 1

Війна продемонструвала силу соцмереж. Одна сторінка допомагає знайти все, що потрібно або надихнути на подальші кроки. Так, Ганна побачила у сторіс, що фотограф Іра Тітенко почала вишивати. Не як спосіб заробітку, а для себе – заспокоїтися та відволіктися.

“Мені завжди подобалося все, що зроблено власноруч. До тканин та голок у мене окрема любов. Моя бабуся всю життя пропрацювала швачкою і все моє дитинство я допомагала їй крутити ручку швейної машинки, доки вона вирівнювала тканину під голкою. Востаннє я вишивала у 8 класі. І мені завжди здавалося, що сам процес вишивання є ціннішим, ніж результат”, – розповідає Ірина Тітенко.

 Спочатку Аня попросила Іру зробити вишивку на її сорочці, а потім з'явилася ідея зробити цілу колекцію промов із ручною вишивкою. Шкірна деталь була обрана не випадково і в ній є окремий символізм, який виражає генетичний код кожного українця.

“Елементи вишивки ми вибирали разом. Колоски асоціюються із землею, за яку ми зараз боремося. Тому ми не могли обминути цей елемент. Пчела з'явилася випадково і на кожній сорочці вона знайшла своє неповторне місце. Кульбаби та сухоцвіти асоціюються з нашими зеленими полями як зародження нової життя та передчуття кращої години. А зі строчками з гімну все очевидно – це слова справжньої свободи та незалежності українців. Ми всі скучили за роботою, ця маленька колекція дає роботу швечкам, виробництву тканин, фурнітури. Всі ми учасники економіки нашої країни», - Говорити Ганна.

 Половину прибутку від продажу капсули бренд передасть сім'ї з Маріуполя, щоб допомогти тим, хто зараз потребує цього найбільше.

UDANA 3

UDANA 9

UDANA 4

UDANA

До капсули увійшли сорочки чотирьох кольорів: білі, блакитні, жовті та чорні. На нанесення вишивки на кожну з них знадобилося 5 годин. Тому їхня кількість обмежена – всього 25 промов.

“Переживши втечу з тривожною валізою і осмисливши цінність промов, ми зрозуміли, що нам потрібне лише найважливіше. Ці сорочки – ті, що кожна з нас захоче забрати із собою, бо в них вкладені особливі сенси. Ну і звісно, ​​така буде тільки у вас і ні в кого більше”, – додає Ганна Зборовська.

Фото: Ірина Тітенко

Статті на тему