Український бренд жіночого одягу NUÉ і британський бренд окулярів LINDA FARROW представляють спільну колекцію Fall-Winter 2023. Один з найпопулярніших у світі брендів аксесуарів та бренд одягу відомий своїми блискучими топами та сяйливим вбранням для вечірок, об’єдналися для створення спільної колекції окулярів – оди бурхливим американським 60-м.
NUÉ, створений у Києві у 2019 році, відомий своєю філігранною роботою зі стразами та камінням. LINDA FARROW ж одними з перших почали ставитися до сонцезахисних окулярів, як до модного аксесуара. Як і LINDA FARROW, NUÉ вирізняється своєю майстерністю: кожна річ бренду створюється вручну, що забезпечує бездоганний досвід носіння, незалежний від сезону та мінливості моди.
«Для нас було важливо, що дух бренду був відображений у нашій співпраці з LINDA FARROW, оскільки ми створюємо одяг, який можна порівняти з ювелірними виробами. Кожна пара сонцезахисних окулярів з цієї колекції – інвестиція, яка залишатиметься актуальною багато років, як і коштовний ювелірний виріб», – розповідає Вікторія Удіна, засновниця NUÉ.
Саме вишуканий дух брендів став основою всієї колекції сонцезахисних окулярів, натхненної Еді Седжвік. Ікона стилю 60-х років, актриса, модель і одна з перших it-girls в історії, Еді – ідеальне втілення концепції NUÉ “prêt-à-party”. Вже понад 60 років вона залишається музою цілих поколінь.
«Ми раді об’єднатися з NUÉ над цим новим захопливим проєктом, оскільки нам близький грайливий і зухвалий дух бренду, що пронизує кожну їхню колекцію», – Саймон Джаблон, креативний директор LINDA FARROW.
До спільної колекції LINDA FARROW x NUÉ увійшло шість пар окулярів. Головним акцентом колаборації стала пара PARTY GODDESS, виконана у грайливій кришталевій оправі cat eye та представлена у золотому й срібному кольорах. Замість скляних лінз окуляри мають кришталеві ланцюжки, які вкривають передню частину оправи. PARTY GODDESS – це насамперед ефектний аксесуар, що здатен перетворити будь-який мінімалістичний образ на святковий.
Другий ключовий силует колаборації має акцентну широку оправу і представлений у двох варіантах. Перший з них інкрустований камінням, що передає грайливий настрій NUÉ, а інший виконаний у більш лаконічному варіанті, який припаде до душі навіть найвибагливішам мінімалістам. Обидва стилі доступні у чорному та білому кольорах.
Читайте також: GUCCI ПОКАЗАЛИ РЕКЛАМНУ КАМПАНІЮ З ДАРІЄЮ ВЕРБОВОЮ