
“Urban Summer Chronicles”: бренд Cover вшановує людей, які наповнюють місто своїми історіями
До “Urban Summer Chronicles” увійшов широкий асортимент одягу. З кольорами, натхненними міськими пейзажами — молочний, графіт, чорний і виразний відтінок синьо-сірого — бренд створив свою інтерпретацію класичних кольорів у дизайнах.
Вперше Cover вводить денім в свої дизайни, показуючи геометричні форми та вплив архітектурності як частина ДНК бренду. Дроп ігнорує надмірні принти та натомість обирає монохромні, багатошарові рішення. Він включає дві окремі лінійки: джинсові куртки та штани, прикрашені декоративними елементами, та сорочки вільного крою, які мають геометричні квіткові кишені. Квіткова кишеня є центральною у багатьох дизайнах як новий погляд на квіти у одязі — відмовляючись від романтизації на користь чіткого, зосередженого бачення урбаністичної витонченості.
“З ‘Urban Summer Chronicles’ ми прагнули вловити суть урбаністичної елегантності. Цей дроп про міських творців, які транслюють власну магію в цих пейзажах. Це про перетворення повсякденних моментів на щось надзвичайне, святкування краси міста та історій, які люди вміщають в собі“, – ділиться своїм баченням Анастасія Федорова, фаундерка та креативна директорка Cover.
Читайте також: DENIM IS A NEW BLACK: НОВА ЖІНОЧА КОЛЕКЦІЯ ВІД DIADIA
Більше від
- Шість українських брендів представили свої колекції під час Тижня моди в Копенгагені
- «Сад пробудження»: як минула презентація TG Botanical на Copenhagen Fashion Week
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO