Ажіотаж навколо події почався ще за декілька днів до показу, а модна еліта вчора в Мистецькому Арсеналі тільки про те й говорила, роблячи ставки, де ж таки пройде показ бренду. Рекомендації по дрес-коду у вигляді зручного взуття, та локації, «якої не існує», точно давали зрозуміти, що Іван Фролов з командою, та Іван Уривський, який виступив режисером даної презентації, підготували нам щось неочікуванне та дуже концептуальне. Більше про секретний показ розповіла стилістка Ірена Вінцюк.
Всього 300 гостей, показ тільки один, повна заборона на будь-які фото та відео зйомку, і дані по місцю проведення, які висилали гостям тільки за пару годин до перформансу: ця таємниця виглядала достатньо містично, нетривіально, та занадто інтригуюче. Хоча ті, хто хоч раз був на виставах Івана Уривського, точно знають, що все це і є частиною його бачення сучасного світу творчості, тож, як на мене, додати в такий коктейль красу та шик бренду FROLOV, було ідеальним рішенням.
Вже за годину на Кирилівській 41, в однойменному concert hall, вишикувалась публіка з селебріті, артистів, клієнтів бренду, журналістів та стилістів, яких адміністрація ділила на вході на чотири групи: в залежності від малюнку на запрошенні, ти міг потратити до секції тесляра, бандури, змії чи лебідки. Я опинилась серед бандуристів, тож заклеївши телефон на вході з усіх боків, потрапила вже всередину клубу.
Відчуття концептуального підходу до казки «Івасик-Телесик», яка і стала лейтмотивом до шоу Frolov, прослідковувалось з перших кроків: зліва на металевій конструкції можна було побачити напівоголеного тесляра, який задумливо займався начебто «буденними справами», а справа – величезна черга до Антона Кулаковського (справжнього гуру світських хронік) в фотозону, декоровану маленькими пеньками. Коли всіх запросили нагору до бару, простір концерт-холу вже наповнився неймовірною концентрацією краси. Здавалось, що сьогодні тут всі: Дмитро Монатік, Маша Єфросиніна, Алан Бадоєв, Катя Сільченко, Даша Кацуріна, Володимир Дантес, Антон Птушкін, Катерина Осадча, Ольга Слонь, Ірина Костюк, Ілля Чичкан, Константин Ліберов очікують разом з іншими гостями, які одразу ділились на маленькі групки для small talk за інтересами, і здавалось, готові були чекати початку шоу хоч до ранку. Хтось з натовпу сказав, що перформанс розпочнеться з металевих дверей біля зони welcome drinks (ох і обожнюю я всі ці «інсайдерські» штучки), і через пару хвилин світло розрізало простір, та всі гості перейшли в затемнену, дещо містичну, залу, під звуки бандури.
Як тільки публіка розсілася на імпровізованих стільцях у вигляді зруба дерева, перформанс почався із зустрічі головних героїв та їх пристрасного поцілунку. Закохані вбрані у білі шати: він – у прозорій сорочці та шовкових штанах з сережкою у вигляді змії, а вона – в ажурній сукні та пірʼям у волоссі. Спалах світла, і моделі рухаються поміж рядами та чотирьма поверхами, інтенсивно та дещо різко, що здається, ти не встигаєш розгледіти всі деталі їх образів.
Загалом, Іван залишився вірним собі, тому на подіумі в новій колекції Ivasyk я побачила багато мережива, сітки, шовку, напівоголених силуетів, дзеркальних пластин та розкішного блиску у всіх його проявах. Як тільки я намагалась вловити кожен рух перед собою та на великих екранах, шоу перервалось, і на сцені зʼявилась Зміївна у виконанні Соломії Кирилової, зірки стрічки «Памфір». Вона заспівала вживу, одурманюючи головного героя не тільки своїм голосом та зіллям, а й неймовірно сексуальним вбранням з блискучим капюшоном та глянцевими серцями, які теж є безумовною візитівкою бренду Frolov. Сцени діалогу дуже ефектно змінювалися новими образами колекції та відеорядом теслярного ремесла, які ще більше додавали динаміки та занурення в перформанс.
Під невщухаючі овації у фінальному епізоді ми побачили самого Івана Фролова, який дуже елегантно взув Зміївну в шикарні туфлі на підборах, і спустився під руку з нею до публіки. До речі: аудиторія так гучно аплодувала, що дизайнер вийшов на БІС до гостей, наче це не був не модний показ, а концерт Океану Ельзи в Олімпійському. Як на мене, це було найкраще, що ми бачили не тільки в сезоні UFW 2024, а й за всі роки існування української fashion-індустрії. FROLOV підкорив нову сходинку в організації, презентації, концепції та сенсах, які зараз надважливі для кожного українця.
Бренд поєднав показ з перфомансом, приправивши його нотками театральної магії, адже сучасний шлях успіху лежить в колабораціях: направду, вплив Івана Уривського, квитки на вистави якого в постійному sold out в театрах Івана Франка та на Подолі, точно став дуже доречним та своєчасним в цій історії.
Подібно до легендарного Александра Макквіна, який постійно привертав увагу та проливав світло на бурхливу історію Шотландії в своїх колекціях Highland Rape та Widows of Culloden, Фролов теж заглиблює нас до власної ідентичності, бо будь-яка нація починається з народних казок. “Івасик-Телесик”, інтерпретацію якого дизайнер присвятив своєму дідусеві-тесляру, показав найвищий пілотаж синтезу високої моди та театру, на який тепер, як не крути, прийдеться рівнятися всій вітчизняній індустрії моди.
Автор: Ірена Вінцюк
Читайте також: «СИЛА І ДУХ НАШИХ ВОЇНІВ ЗАРАЗ ДАЮТЬ НАМ ЕНЕРГІЮ В МИСТЕЦТВІ»: СОЛОМІЯ КИРИЛОВА, АКТРИСА ТА МУЗИКАНТКА