Компанія Apple випустила креативний відеоролик, присвячений новим ноутбукам MacBook Pro із сенсорною панеллю Touch Bar на місці верхнього ряду клавіш, представленим 27 жовтня у Купертіно.
У відеоролику під назвою Bulbs («Лампочки») показані найбільші винаходи людства від кам’яної доби до наших днів: видобуток вогню, писемність, плуг, велосипед, поїзд, мотоцикл, телефон, друкарська машинка, фотоапарат, телевізор, мобільний зв’язок, роботи, космічний корабель . В одному ряду з ними виявилися не найочевидніші, але не менш значущі канцелярська скріпка, застібка-блискавка та туалетний папір.
Читайте також: Apple представила новий MacBook Pro
Низка відкриттів завершується створенням MacBook Pro – ні, Apple не прагнуть показати його вінцем науково-технічного прогресу, а лише вказують, що це гарний “інструмент для втілення ідей”, які “рухають світ уперед”.
Протягом ролика ми бачимо безліч лампочок, що вибухають (заради реклами їх було знищено близько 1 мільйона), кожна з яких символізує народження нової ідеї. Відео доповнює енергійна увертюра до опери Вільгельм Телль.
Статті по темі:
iPhone 7 та Watch Series 2: Apple представила нове покоління гаджетів
У рожевому кольорі: Apple представили новий MacBook
Apple представили iPhone SE та зменшену версію iPad