7 революційних рекламних кампаній
Які є відображенням нашої реальності.
Багато з нас є залежними від реклами. Особливо, якщо йдеться про кампанії відомих брендів, промовами яких ми користуємось або прагнемо користуватися. Дехто звертає увагу на естетичну складову подачі товару; хтось аудіал, який дуже гарно вловлює звуки: тембр, інтонацію, мову; інший – заручник почуттів та емоцій. Рекламотворці, а особливо ті, які отримують мільярдні контракти, здатні впливати на будь-які особливості нашої психічної структури.
Безперечно, їхня тактика є ефективною, але крім цього, сучасний покупець потребує й більш витонченої стратегії. Тепер йому важливо, щоб виробник того чи іншого товару був його однодумцем, що відображав важливі для нього цінності та інтереси.
Це і привело власників брендів до соціальних рекламних кампаній, які тихо (або ні), але дуже впевнено змінилися наші з вами переконання.
Ніхто не заперечуватиме того факту, що наші колишні переконання застаріли, стали тими, що називають консерватизмом. Звісно, з плином години ми стаємо вільнішими у всього: створюємо речі, які раніше здавалося нереальним, досліджуємо місця, які раніше здавались недосяжними, удосконалюємо те, що вже і так давно маємо.
Як із цим прогресом можна залишитися на тому ж рівні світогляду?
АКТИВНИЙ СРІБНИЙ ВІК з New Balance
Ця рекламна кампанія була створена спортивним брендом New Balance для боротьби з геронтологічним ейджизмом.
ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ у Calvin Klein
Стилем унісекс сьогодні вже нікого не дивувати, але бренд Calvin Klein був першопрохідцем. Його кампанія Altered States була дійсно революційною, адже показала, що жінкам та чоловікам доступні ті самі речі для користування.
ДИСГАРМОНІЯ ОКОЛОЖНЬОЇ СРЕДИ у кампаніях United Colors of Benetton
Про рекламні кампанії цього бренду можна створити окрему статтю. Кожне їхнє фото – це ліхтарик, який проливає світло на найбільш болючі недосконалості нашого світу.
Перше фото зроблене під час евакуації та спроби людей втекти з небезпечного місця.
Інше фото демонструє птицю, яка занурилася у нафту.
ІНКЛЮЗІЯ у кампанії Tommy Hilfiger
Цей дизайнер давно славиться тим, що допомагає у боротьбі зі стереотипами, спрямованими на людей із розладами аутистичного спектру (РАС). Бренд фінансує наукові дослідження, які допомагають краще вивчити РАС та створює спеціальні лінії одягу, які адаптовані для людей з інвалідністю.
ЗАБРУДНЕНІСТЬ ДОВКІЛЛЯ у кампанії Stella McCartney
Стелла Маккартні вирішила звернути увагу людей на проблему утилізації та загрязнення через свій бренд. Її рекламна кампанія була знята на сміттєзвалищі у Шотландії.
ПЕРЕРОБКА ЗАЙВОГО з H&M
Цей рекламний ролик розповість вам про те, як бути вільним, порушувати всі можливі правила, але пам'ятати одне – речі варто віддавати на переробку.
КРАСА ТІЛА у кампанії Swimsuits for All
Епоха Victoria's Secterts завершилася. На зміну прийшов plus-size та бодіпозитив. Ешлі Грем та її мама стали відправною точкою у формуванні нового інклюзивного світогляду.
Всі ці реклами доводять, що світ поступово ставав складнішим та вибагливішим. Все починалось з малого і переростало у справну життєву філософію, масштабну революцію.
Можливо те, що ми отримаємо завтра, залежить від того, що ми робимо сьогодні?
Автор: Олена Юрковська