Актуальні діджитал-стратегії на лекції від MMR Edu
Редагувати перекладНова реальність остро поставила перед українськими компаніями питання адаптації та виживання. І чималу роль у цьому відіграють digital-стратегія та комунікація.
Запрошуємо вас дізнатися, як трансформувати діджитал під час війни на новій лекції від освітнього проекту MMR Edu 10 червня!
Керівник департаменту комунікацій, PR та GR компанії Kernel Оксана Коваль розповісти про головні трансформації digital галузі у воєнний час. Спікерка 15 років у PR, 11 з яких працює в Kernel. Вона амбасадорка особистого брендингу та тренерка корпоративних блогерів, лекторка та авторка курсу «Репутаційний менеджмент» у Міжнародній бізнес-школі (МІБ). Входить до ТОП-3 рейтингу PR-директорів за версією MMR.UA.
Ви дізнаєтесь:
- що і як транслювати компаніям та ключовим особам у соцмережах, щоб удвічі органічне охоплення;
- як працювати з особистим брендом першої особи/менеджменту/піарника у воєнний час, щоб не відхопити хейту;
- як корпоративні блогери стають потужними інформаційними військами: зростання уваги ЗМІ, у тому числі міжнародних.
Після лекції запланована година на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом. Скористайтеся можливістю обговорити власний кейс із фахівцем!
Читайте також: “Захоплений будинок”: Після успіху у Берліні виставку українського мистецтва про війну покажуть у Римі
Доступ до лекції за донатом. Зареєструватися можна за посиланням.
Освітній проект MMR Edu створений редакцією MMR для підприємців, фахівців з маркетингу, PR, комунікацій та представників креативних індустрій. У форматі онлайн-трансляції провідні фахівці діляться актуальними стратегіями, які б допомогли компаніям розвиватися, зміцнити репутацію та вибудовувати правильну комунікацію!
Долучайтесь, щоб пристосуватися до нових умов, зміцнити позиції компанії, прокачати власні професійні навички та разом наблизити победу України!