UA
RU

Актуальні діджитал-стратегії на лекції від MMR Edu

Редагувати переклад

Нова реальність остро поставила перед українськими компаніями питання адаптації та виживання. І чималу роль у цьому відіграють digital-стратегія та комунікація.

Запрошуємо вас дізнатися, як трансформувати діджитал під час війни на новій лекції від освітнього проекту MMR Edu 10 червня!

Актуальні діджитал-стратегії на лекції від MMR Edu-Фото 1

Керівник департаменту комунікацій, PR та GR компанії Kernel Оксана Коваль розповісти про головні трансформації digital галузі у воєнний час. Спікерка 15 років у PR, 11 з яких працює в Kernel. Вона амбасадорка особистого брендингу та тренерка корпоративних блогерів, лекторка та авторка курсу «Репутаційний менеджмент» у Міжнародній бізнес-школі (МІБ). Входить до ТОП-3 рейтингу PR-директорів за версією MMR.UA.

Ви дізнаєтесь:

  • що і як транслювати компаніям та ключовим особам у соцмережах, щоб удвічі органічне охоплення;
  • як працювати з особистим брендом першої особи/менеджменту/піарника у воєнний час, щоб не відхопити хейту;
  • як корпоративні блогери стають потужними інформаційними військами: зростання уваги ЗМІ, у тому числі міжнародних.

Після лекції запланована година на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом. Скористайтеся можливістю обговорити власний кейс із фахівцем!

Читайте також: “Захоплений будинок”: Після успіху у Берліні виставку українського мистецтва про війну покажуть у Римі

Доступ до лекції за донатом. Зареєструватися можна за посиланням.

Освітній проект MMR Edu створений редакцією MMR для підприємців, фахівців з маркетингу, PR, комунікацій та представників креативних індустрій. У форматі онлайн-трансляції провідні фахівці діляться актуальними стратегіями, які б допомогли компаніям розвиватися, зміцнити репутацію та вибудовувати правильну комунікацію! 

Долучайтесь, щоб пристосуватися до нових умов, зміцнити позиції компанії, прокачати власні професійні навички та разом наблизити победу України!

Статті на тему