UA
RU

Бізнес на карантині: Креативні стратегії трансформації на марафоні Brand Apocalypse

Редагувати переклад
5 листопада 20 СМО та СЕО успішних компаній поділятимуться стратегіями, які дозволили їм утримати лідерство, на онлайн-івенті Brand Apocalypse. 

Бізнес на карантині: Креативні стратегії трансформації на марафоні Brand Apocalypse-Фото 1

Спікери розкажуть, як бізнесу використовувати нові можливості в умовах карантину і які карантинні тренди в маркетингу, HR та продажах залишатимуться з нами надовго.

Головні теми:

  • Як трансформувалася модель комунікації під час карантину, поділитися досвідом маркетинг-директор Райффайзен Банку Аваль Юлія Пузирева.
  • Про ресторанний бізнес після нокдауну розповісти засновник компанії GASTROFAMILY Дмитро Борисов.
  • Як криза стала штовхачем для розвитку нових сервісів і продуктів у кіноіндустрії, ви дізнаєтеся від співзасновниці та директора Dzyga MDB Ані Мачух.
  • На що чекати ігровому бізнесу, знає СМО Parimatch Іван Ляшенко.
  • Про наслідки закритих кордонів для економіки країни розповість засновник Відвідайте Україну Антон Тараненко.

Також на учасників очікують панельні дискусії:

  • Про трансформацію ринку FMCG і як брендам пристосуватися до нової реальності, поділятись кейсами керівник відділу маркетингу Ядро Ірина Тохтарова та CEO сервісу доставки продуктів Zakaz.ua Андрій Курський.
  • Чи є майбутнє у безкоштовних медіа, обговорювати головний редактор LIGA.net Борис Давиденко та редактор Forbes Катерина Шаповал. Модератор - програмний директорПросто Радіо» Анна Балент.
  • Нові правила індустрії шоу-бізнесу обговорюватимуть генеральний директор MOZGI Group Ірина Горова разом з автором та керівником проектів Маркетинг знаменитостей і «Доульт особистості» Ганною Міщенкою.

Читай також: Дитина диско: Hair-стиліст Taras Richter про тенденції сучасності та концепції майбутнього

Марафон Brand Apocalypse пройде онлайн. Можливості продакшену Ekonomika+ дозволяють залучити всі переваги «живого» івенту через екран, тому учасники отримають максимальний ефект присутності завдяки трансляції з трьох професійних камер та онлайн-монтажу в режимі реальної години, моментальний доступ до презентацій та можливість поставити питання експертам під час виступу, які озвучити ведучий-модератор.

Під час загальної невизначеності одне залишається незмінним: Ekonomika+ сприяє розвитку підприємництва в Україні, надаючи доступ до стратегій найкращих фахівців. Тому організатори пропонують формат участі FREE, за яким ви зможете отримати поради щодо ведення бізнесу від чотирьох спікерів Brand Apocalypse безкоштовно.

Формат FULL передбачає доступ до виступів 20 експертів та всі можливості онлайн-івенту.

Вибрати формат і зареєструватися: https://brand.delo.ua/

Статті на тему