Дуейн Джонсон та Василь Ломаченко розповіли про успіх у кампанії UNDER ARMOUR
Головна мета нової кампанії спортивного бренду UNDER ARMOUR – надихнути та «запалити» світ спортом, залучаючи споживачів до мотиваційної подорожі.
Як головні експерти, які допомагають спортсменам розкритися і опанувати будь-яке вміння, Under Armour виділяє важку працю та завзяті тренування.
Дуейн Джонсон — головний оповідач історій про вісім спортсменів-новаторів: чемпіонку світу з бігу Наташі Хастінгс, Олімпійській плавчині Юсре Мардіні, опорному захиснику НБА Деннісе Сміте-молодшому, актрисі та чемпіонці Китаю з тхеквондо Зої Чжан, чемпіон світу з дзюдо Тедді Рінере, каскадері Джессі Граффе, тріатлоніст Джонні Агаре та чемпіоні штату Джорджія (США) з боксу та гімнастики Джейвоне Волтон.
Дуейн Джонсон також ділиться своєю особистою історією про те, як досяг успіху і яким нелегким часом був його життєвий шлях. Коли мрія стати професійним футболістом була зруйнована через травму спини, Дуейн опинився з 7 доларами в кишені і пробив новий шлях. Скеля став одним із найвідоміших і найталановитіших рестлерів і на прикладі власного життя показав, як будучи найнаполегливішим спортсменом у залі, перемогти всі життєві труднощі.
Протягом багатьох років у моєму житті були суцільні невдачі і мої мрії руйнувалися на очах. Через цю боротьбу на моєму шляху, я вивчив одне правило успіху: завжди потрібно бути найзавзятішим і найпрацездатнішим у своїй справі.
В Україні про свою історію успіху розповідає боксер Василь Ломаченко, який закликає попри все старанно рухатися до своєї мети, навіть якщо доводиться терпіти глузування, відсутність віри та підтримки з боку суспільства.
«Наша кампанія "Will Finds A Way" присвячена Сілі Волі, яка має перемогти всі виклики долі та допомогти досягти неймовірного. У рамках цієї рекламної кампанії я маю за честь працювати разом з деякими наполегливими у своїй повсякденній роботі та тренуваннях жінками та чоловіками (і дітьми), які досягли висот завдяки величезній силі волі, рішучості та працелюбності», — каже Василь.