UA
RU

MMR анонсує старт приймання анкет для участі у рейтингу X-Ray Marketing Awards

Редагувати переклад
Минулий рік зруйнував усі плани, змусивши подивитись на світ інакше, відкривши нові сторони бізнесу. Бріфі стали неважливими. Тепер основний визов креативної індустрії – адаптуйся чи помри.

MMR анонсує старт приймання анкет для участі у рейтингу X-Ray Marketing Awards-Фото 1

Як ринок змінив критерії якісної та успішної рекламної кампанії: голосно і яскраво тепер не означає ефективно? Що робили маркетинг- та PR-директори в умовах обмежених бюджетів? Як період самоізоляції вплинув на канали комунікації брендів, коли всі сиділи вдома? Як рекламні кампанії адаптували свої меседжі під реалії 2020 року? Чому на перший план увійшли соціальні комунікації і як бренди вчилися їх монетизувати? Які нестандартні інструменти використовували?

X-Ray визначає найкращих серед тих, хто зумів знайти відповіді на ці питання та протистояти викликам 2020 року.

Приймання анкет від компаній та агенцій триває з 12 січня по 5 лютого.

НОМІНАЦІЇ

Ребрендинг року
Компанії, які, незважаючи на зовнішні виклики, зважилися на внутрішні трансформації та зміни візуального стилю.

PR-кампанія року
Найкращі комунікаційні та іміджеві кампанії року.

Діджитал-кампанія року
Бренді, які підкорили діджитал-простір своїм креативом.

Офлайн-кампанія року
Використання комплексу офлайн-інструментів для досягнення бізнес-цілей.

Онлайн-івент року
Івент у діджіталі, який підкорив аудиторію не лише спікерами та контентом, а й нестандартною реалізацією під час пандемійних обмежень.

Соціальний проект року
Гучні соціальні ініціативи, які запам'ятаються надовго.

Читай також: Солістка гурту “Florence and The Machine” відсвяткувала 7 років тверезості 

Об'єднання брендів року
Бренді, які вирішили стати сильнішими завдяки колабораціям чи спільним спонсорським проектам.

Продакт-плейсмент року
Найоригінальніший прояв брендів у кліпах/фільмах/серіалах/ТВ-шоу.

Зіркова кампанія року
Успішна інтеграція образу та імені зіркового посла у кампанію бренду.

Колаборація року з інфлюенсером
Досвід ефективної співпраці брендів з інфлюенсерами.

Внутрішні комунікації року
Використання актуальних маркетингових інструментів у формуванні бренду роботодавця.

Компанія-прорив року
Компанія, яка голосно заявила про себе 2020 року.

Дизайн року
Візуальне рішення, яке вразило своїм стилем та узгодженістю філософії бренду та/або бізнес-завдань.

Також є спеціальні номінації, переможців у яких оберуть члени журі:

  • Гран-прі
  • Провал року
  • Маркетинг-директор року
  • PR-директор року

Гран-прі отримає номінант, який максимально вразить креативом та підходом до реалізації проекту. У номінації «Провал року» оберуть компанію, яка зробила найбільшу комунікаційну помилку у 2020 році.

Оргкомітет не омине і професіоналів, які стояли за найяскравішими комунікаційними проектами 2020 року. Шорт-лист у номінаціях «Маркетинг-директор року» та «PR-директор року» сформує редакція MMR, переможців визначатиме члени журі.

Звертаємо увагу, що організаційний комітет може висувати у номінації кейсі на власний розсуд. Редакція MMR обере тих, хто найбільш сміливо та креативно впорався із викликами 2020 року.

Перед стартом голосування редакція MMR формує шорт-лист кожної з номінацій. Подання анкети номінантом не гарантує попадання у шорт-лист рейтингу X-Ray.

Оцінювати номінантів будуть члени журі, редакція MMR та експертна спільнота через онлайн-голосування.

Голосування триватиме з 8 до 26 лютого.

Переможця у кожній номінації обиратимуть за найвищими балами, які будуть складатися з: оцінки журі — 40%, оцінки редакції — 30%, онлайн-голосування — 30%.

Переможців оголошують на офіційній церемонії X-Ray Marketing Awards, яка відбудеться у березні. Дата і час будуть анонсовані пізніше.

Оргкомітет рейтингу: xray2021@mmr.ua

MMR анонсує старт прийому анкет для участі у рейтингу X-Ray Marketing Awards

Статті на тему