UA
    RU

    Модна кухня: кафе та бари, відкриті модними Будинками та дизайнерами

    Редагувати переклад
    Досконалий світ моди стає відчутним у кафе та барах, відкритих брендами та дизайнерами. Розповідає Катерина Лучина.

    Burberry1


    Сфера інтересів модних будинків вже давно не обмежується створенням одягу, аксесуарів та парфумів. У всесвіт Prada, наприклад, органічно вписалася Fondazione Prada, що об'єднує арт-музей, бар, книгарню та дитячу академію в Мілані з вільним входом для всіх бажаючих.

    Своє прагнення розвивати рідне місто Міучча Прада прокоментувала в інтерв'ю The Guardian: «Я хочу зробити культуру настільки привабливою для молодих людей, щоб вони відчували її як невід'ємну частину свого життя». Чи вписується в концепцію розвитку культури покупка концерном Prada еталонною кондитерською Pasticceria Marchesi?


    Природно, за довгі роки дизайнер зібрала величезну колекцію предметів мистецтва і вже точно змогла розглянути безумовну цінність традиційного бізнесу родини Марчезі, що дбайливо зберігається майже 200 років. Завдяки підтримці модного Будинку старовинна кондитерська не тільки зберегла себе як частину культурної спадщини та традиційної подоби Мілана, а й отримала можливість оновити свої традиції у дусі часу.

    Модна кухня: кафе та бари, відкриті модними Будинками та дизайнерами-Фото 2

    @angelacoomey

    В результаті в Pasticceria Marchesi з'явилися ретельно зрежисоване освітлення, лаконічні вітрини та новий мінімалістичний дизайн упаковок, що підкреслює переваги головного героя – шоколаду ручної роботи.

    Інтер'єр оновленої кондитерської у м'ятно-фісташкових тонах, де у темних мармурових підлогах відбиваються сніжно-білі балки, одночасно відсилає і до колекції Prada, і до класичного поєднання лікеру шартрез із темним шоколадом. Над ним працював довірений архітектор Міуччі Роберто Бачіоччі. Ну а вміст вітрин – зона відповідальності сім'ї Марчезі, чия задача – створювати як легендарні солодощі, так і нові домашні пудинги, морозиво, варення, джеми та чатні.


    До того ж тут продається чай та мелена кава. Тепер ця точка на гастрономічній карті Мілана – улюблене місце для класичного aperitivo та притулок для відпочинку під час божевільних днів Тижня моди.

    Модна кухня: кафе та бари, відкриті модними Будинками та дизайнерами-Фото 3

    @twinsofmilan

    Ще одна гаряча точка на міланській карті fashionista – Café Marc Jacobs – пропонує концентрований американський лоск, що робить марку предметом обожнювання у всьому світі. Щедрі бранчі, гігантські салати, клубні сендвічі та дієві коктейлі йдуть урозріз із прийнятою в Мілані стриманою витонченістю закусок і саме цим приваблюють відвідувачів.

    Чи можна вважати інтерес модних брендів до ресторанного бізнесу наслідком кампанії проти зайвої худорлявості моделей та спробою реабілітувати задоволення від їжі? Відповідь на це питання прийде одночасно з результатом першої співпраці шеф-кухарів та будинків моди. Поки що рішення відкрити кафе при магазині – скоріше, бажання зробити шопінг більш комфортним та знизити рівень пафосу, що оточує знамениті бренди.



    Адже покупцям все одно пропонують чашку кави або келих шампанського, щоб зробити примірки менш виснажливими. То чому б не перетворити легке частування на окремий привід для візиту до магазину?

    У Лондоні можна зазирнути у назване на честь засновника марки Burberry Томаса Берберрі кафе Thomas's на Ріджент-стріт, яке пропонує типово англійське меню: вівсянку, устриці, скрембл і, звичайно, «файв-о-клок ти», який тут прийнято доповнювати келихом ігристого. Гості кафе, крім ідеальних fish&chips, можуть замовити тиснення монограми та придбати сувеніри для друзів – на кшталт полотняної сумки чи настільної гри.


    Оброблено за допомогою VSCOcam з попередньо встановленим se3

    Французько-японський бренд Maison Kitsuné, що грає на зв'язку музики та моди, дає можливість ознайомитися і з тим, і з іншим у своїх невеликих славних кафе.

    Легкі лимонади та печиво-комплімент до кави у формі фірмової лисички надзвичайно фотогенічні, що забезпечує кафе Кіцуне популярність у соцмережах. Силу Інтернету використовують також Умберто Леон та Керол Лім: за фудтраком з логотипом Kenzo, в якому можна купити лимонади, смузі та каву, полюють інстаграмери по всьому світу.


    Він уже побував у Парижі, Дубаї та Пекіні. Про те, де буде його наступна зупинка, можна дізнатися з облікового запису бренду в Twitter.

    20150823-_mg_4545

    І поки інші відкривають кафе як ще одну послугу для шанувальників бренду, творець найстильніших кросівок Нью-Йорка Ронні Фіг перетворює гастрозахоплення на окремий продуманий стартап.

    У першому «зерновому барі» Kith Treats пропонують 25 видів пластівців, 25 топінгів та кілька видів молока, у тому числі шоколадне та мигдальне. При цьому суміші досконалі у своєму декадентстві: фірмова, наприклад, включає глазуровані пластівці, шоколадний зефір, шматочки шоколадного печива та незбиране молоко.

    «Я подумав, що це місце буде напрочуд новим доповненням до взуття та одягу, – каже Кіт, який мріяв про власний бар з 11 років. – І питання не в тому, що роздрібному магазину бракувало популярності – це місце, якого не вистачало Брукліну». Можливо, це саме те, чого нам усім не вистачало: нехитрого способу зіткнутися зі світом моди, ожививши своєю присутністю зображення ідеального світу.

    Статті на тему