UA
    RU

    Виходьте на міжнародний ринок? Побудуйте ефективну піар-стратегію на новій лекції MMR Edu

    Редагувати переклад

    З початком повномасштабної війни дедалі більше українських підприємців почали виходити на міжнародний ринок.


    Один із головних викликів, з яким вони стикнулися — як підвищити знання про свій продукт за кордоном та залучити нових клієнтів? Отримайте інструменти побудови PR-стратегії на міжнародному ринку вже 12 серпня на онлайн-лекції освітнього проекту  MMR Edu

    Виходьте на міжнародний ринок? Побудуйте ефективну піар-стратегію на новій лекції MMR Edu-Фото 1


    Разом із директоркою з PR та комунікацій кіберспортивної групи WePlay Holding Оленою Дальською-Латошевіч поговоримо про те:

    • коли починати говорити про бренд на міжнародному ринку та чи взагалі варто це робити;
    • як комунікувати тему війни у ​​міжнародному бізнесі;
    • Media Relations у поточній ситуації: як будувати стосунки із журналістами на нових ринках;
    • GR як елемент PR-кампаній (спойлер працює!);
    • корисні інструменти PR-фахівця для роботи в міжнародних комунікаціях;
    • Кейс: Day Center від AMD від WePlay Esports.

    Олена вже понад 20 років у маркетингових комунікаціях. Має британський диплом CIPR Professional Diploma, авторка та викладачка курсу «PR та журналістика в кіберспорті» в Національному університеті фізичного виховання та спорту України, засновниця агенції з PR-консалтингу PRaxis, авторка Telegram-каналу з вакансіями у сфері PR та комунікацій PR & Comms Jobs.

    Читайте також: Криптовалюти — швидкий шлях до фінансової незалежності


    Після лекції запланована година на Q&A сесію, під час якої кожен зможе проконсультуватися зі спеціалістом.

    Участь у трансляції за донатом на підтримку редакції MMR.

    Дізнатися більше та зареєструватися: https://edu.mmr.ua/ 



    MMR Edu — це освітній проект медіа про маркетинг та креатив MMR, створених для обміну досвідом представників PR, digital, маркетинг та комунікаційної галузі. У форматі онлайн-трансляції провідні фахівці діляться актуальними стратегіями, які б допомогли компаніям розвиватися, зміцнити репутацію та побудувати дієву комунікацію! 

    Долучайтесь до лекції Олени Дальської-Латошевича, аби успішно комунікувати та захоплювати PR-активностями глобальний ринок!


    Статті на тему