UA
RU

Як бренду залишатися в ефірі під час війни: лекція маркетинг-директора MEGOGO на MMR Edu

З початком війни в Україні MEGOGO видалили з платформи весь російський контент у всьому світі, заявивши про «російські фільми, йдіть на #*уй», чим розірвали інтернет та привернули увагу ТВ-каналів.

Під час фіналу ЛЧ УЄФА зібрали майже 3 млн грн на ЗСУ, додавши до класичного коментування зі студії альтернативну доріжку з коментатором Олександром Поворознюком.

Як бренду залишатися в ефірі під час війни: лекція маркетинг-директора MEGOGO на MMR Edu-Фото 1

Про те, як бренду будувати комунікацію, висвітлювати позицію та діяти під час війни, на прикладі кейсів MEGOGO розповісти маркетинг-директорка компанії Валерія Толочина в межах освітнього проекту MMR Edu

Валерія Толочина має 18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. У 2006 році перейшла до мережі побутової техніки та електроніки ELDORADO, а у 2010 році очолила маркетинг INTERTOP. З вересня 2020 року займає посаду директора з маркетингу MEGOGO — одного з найбільших медіасервісів Східної Європи.

Читайте також: Віддалена робота: як правильно планувати свій тайм-менеджмент у сучасних умовах

Коли: 1 липня о 11:00. Доступ до лекції за донатом. Реєстрація за посиланням.

Ви дізнаєтесь про:

  • особливості комунікації під час війни: про що кричати, а де помовчати;
  • проекти, що допомагають суспільству та партнерству: чому слід об'єднуватися, і як це впливає на бізнес-результати;
  • як не втрачати аудиторію та запускати нові продукти у найскладніші години.

Після лекції запланована година на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом. Скористайтеся можливістю обговорити власний кейс із фахівцем!

Проект MMR Edu створінь для підприємців, маркетинг, PR- та комунікаційних фахівців, які прагнуть адаптуватися до воєнних реалій та максимально ефективно перебудувати бізнес-стратегії. 

Долучайтесь до лекції Валерії Толочиної на MMR Edu, щоб примножити лояльну аудиторію, зміцнити позиції компанії та прокачати власні професійні навички!

Статті на тему