
Дитяче захоплення: Jimmy Choo представили кампейн святкової колекції
У колекцію увійшли брошки з камінням, якими можна самостійно прикрашати туфлі та сумки.
Знаменитий взуттєвий бренд Jimmy Choo випустив рекламну кампанію нової круїзної колекції. Колекція присвячена різдвяним свят, тому представлені в ній аксесуари щедро декоровані яскравими принтами, блискітками і кристалами Swarovski.
За словами креативного директора марки Сандри Чой, під час створення нової колекції вона надихалася дитячою любов’ю до солодощів. Кожна пара взуття – це окремі ласощі: вечірні туфлі Mabel, мюлі з шовкового сатину Keely та туфлі з оригінальним ремінцем Dundee.
Мені хотілося, щоб туфлі з нової колекції викликали у шанувальниць марки те ж неймовірне захоплення, яке відчувають діти, вибираючи найкрасивішу цукерку з коробки,
− каже дизайнер.
Головною особливістю Jimmy Choo Cruise 2017 стала лінія оригінального декору: брошів з камінням, хутряних помпонів та зірок у ретро-стилі, якими можна самостійно прикрашати взуття та сумки на свій смак.
У рекламній кампанії знялася модель “Аманда Мерфі”. У відео, представленому в рамках кампейну, дівчина продемонструвала, як міняються туфлі, доповнені різними прикрасами.
Статті по темі:
Іменні туфлі: 7 моделей взуття, названих на честь зірок
14 пар взуття Кейт Міддлтон
Гід взуття: улюблені бренди Кім Кардашьян
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику