Вірний спосіб завоювати її серце за допомогою гаджетів, а не багатства. Цього року Коко Роша зізналася на саміті Onestop Emerge, який пройшов у Каліфорнії днями. Вона розповіла про свою любов до технологій, яка, за її словами, могла стати результатом її виховання.
Можливо, це мало зворотний ефект. Насправді, я не мав комп’ютера досить довго.
Тим не менш, Коко Роша стала одним із перших користувачів соціальних медіа, спочатку вона з’явилася в Myspace, тепер майстерно користується Twitter, Facebook, Instagram, Tencent Weibo та іншими платформами та додатками. Більше того, тепер вона консультує з питань технологічних стартапів, а також пише для ресурсу PC Mag, у тому числі на тему 3D-друку та Google Glass.
Вона також була однією з тих, хто говорив, що технології та світ моди нездатні іноді працювати разом. Мода повільно приймає технології, вважає дівчина, що у деяких випадках пов’язане зі страхом змін.
Тепер Коко Роша запустила свою лінійку одягу у спортивному стилі за назвою. Co+Co. Вона включає сітчасті кардигани, топи, легінси і комбінезони. Одяг бренду відрізняється не тільки естетичною привабливістю, а й технологічною досконалістю, оскільки створюється з передових матеріалів, на кшталт неопрену, та з використанням запаяних швів. Вона прагне працювати із заводами та компаніями, які можуть перенести використання технологій у бізнес-цілях на новий рівень.
У нас вже є засоби для 3D-друку, і ми вже працюємо над новими способами розвитку лінії. Ми завжди шукаємо нові та цікаві речі, тому я люблю всі ці конференції, коли раптом хтось приходить до вас і каже: «У мене є ця нова справді класна річ, і мені цікаво, чи готові ви спробувати?»
Коко Роша сказала, що те, як колекція буде представлена на ринку, поки що знаходиться в розробці, але вона точно не йтиме традиційним шляхом.
Статті по темі:
«Бути моделлю — нудно»: Лілі Коул про моду та її альтруїстичний проект
Життя після подіуму: професії та хобі топ-моделей
Від 3D-плаття до «розумних» тканин: п’ять технотрендів модної індустрії