Відносини дочки Джонні Деппа та Ванесси Параді з Chanel зав’язалися рік тому, коли дівчина вперше з’явилася на модному показі разом зі своєю мамою. Познайомившись із Лілі-Роуз ближче, креативний директор Будинку Карл Лагерфельд зрозумів, що дівчинка може легко замінити його музу Кару Делевінь, яка на той час вже залишила модельний бізнес.
Так, Лілі-Роуз Депп дебютувала у рекламній кампанії, присвяченій колекції сонцезахисних окулярів Chanel. З бордовою помадою на губах і пишним укладанням 16-річна дівчинка виглядала добре, і з того часу стала однією з улюблених муз Лагерфельда. Тепер на всі івенти Лілі-Роуз приходить лише в вбраннях від Chanelчим сильно тішить нас.
Більше того сьогодні стало відомо, що дівчина візьме участь ще в одному кампейні Chanel. Цього разу вона представлятиме аромат Chanel №5 L’Eau, який створив парфумер Олів’є Польж. Рекламну кампанію за участю юної Лілі-Роуз Депп обіцяють випустити восени 2016 року. Чекаємо!
Статті по темі:
Лілі-Роуз Депп відзначила свій 16-й день народження
Лілі-Роуз Депп приєдналася до ЛГБТ-спільноти
Джонні Депп про дочку Лілі-Роуз: «Вона розумніша за мене»