
Обличчям Louis Vuitton стала героїня комп’ютерної гри
Ніколя Жеск’єр, який звик вибирати своїми музами зірок шоу-бізнесу і досвідчених моделей, що вже відбулися, цього сезону вирішив поекспериментувати, запросивши на роль героїні нового кампейна Louis Vuitton дівчину з віртуальної реальності.
Героїня гри Final Fantasy – Блискавка – дуже схожа на рожево-волосу модель Фернанду Лі, яку Жеск’єр часто запрошує брати участь у своїх шоу. Що спонукало креативного директора Будинку Louis Vuitton «співпрацювати» з анімаційним персонажем, нам поки що не зрозуміло. Можливо, таким чином Жеск’єр вирішив звести на новий рівень тему футуризму, що простежується у його останніх колекціях.
Рекламний ролик малював ніхто інший як творець Блискавки – гейм-дизайнер Тецуя Номура. Чи побачимо ми реальних жінок у новій рекламній кампанії Louis Vuitton – стане відомо пізніше.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші