Весь минулий тиждень Стелла МакКартні представляла героїнь своєї нової рекламної кампанії, присвяченої новому аромату Pop. Pop-зірками кампейна стали акторка Аманда Стенберг (зірка «Голодних ігор»), співачка Граймс та модель Кенія Кінскі-Джонс – ще юні, але вже відомі дівчата.
Stella McCartney Pop стала першою рекламною кампанією для Лурдес. Наразі дівчині 19 років і вона – студентка Мічиганського університету. Стелла МакКартні зазначила, що ретельно вибирала своїх муз, але в Лурдесі не сумнівалася ні хвилини:
Я знаю Лолу з народження, і це було дивно – спостерігати за тим, як вона росте і перетворюється на молоду приголомшливу жінку. Це її перша кампанія, для неї все взагалі вперше.
Нагадаємо, що Pop поєднує в собі ноти туберози та сандалового дерева, які роблять аромат абсолютно жіночим. Рекламна кампанія акцентує на тому, що Pop відображає вільний жіночий дух та індивідуальність. Аромат буде доступний у магазинах Stella та StellaMcCartney.com з 24-го березня.