
Лурдес Леон стала обличчям нового аромату Stella McCartney
Юні та яскраві дівчата – музи нового аромату Stella McCartney, який отримав назву Pop. Дочка Мадонни, можливо, є незвичайним вибором, саме тому останнє ім’я стало інтригою, і Лурдес назвали лише сьогодні.
Весь минулий тиждень Стелла МакКартні представляла героїнь своєї нової рекламної кампанії, присвяченої новому аромату Pop. Pop-зірками кампейна стали акторка Аманда Стенберг (зірка «Голодних ігор»), співачка Граймс та модель Кенія Кінскі-Джонс – ще юні, але вже відомі дівчата.
Stella McCartney Pop стала першою рекламною кампанією для Лурдес. Наразі дівчині 19 років і вона – студентка Мічиганського університету. Стелла МакКартні зазначила, що ретельно вибирала своїх муз, але в Лурдесі не сумнівалася ні хвилини:
Я знаю Лолу з народження, і це було дивно – спостерігати за тим, як вона росте і перетворюється на молоду приголомшливу жінку. Це її перша кампанія, для неї все взагалі вперше.
Нагадаємо, що Pop поєднує в собі ноти туберози та сандалового дерева, які роблять аромат абсолютно жіночим. Рекламна кампанія акцентує на тому, що Pop відображає вільний жіночий дух та індивідуальність. Аромат буде доступний у магазинах Stella та StellaMcCartney.com з 24-го березня.
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я