Одним з перших і найочікуваніших став показ модного Будинку Gucci на Тижні моди в Мілані, що стартував вчора. Гості шоу, серед яких були музи креативного директора марки Алессандро Мікеле Соко та Дакота Джонсон, опинилися в атмосфері містики та таємничості. Простір нагадував нічний клуб 1970-х – із приглушеним рожево-червоним освітленням, білим димом та тисячами маленьких дзеркал, що звисають зі стелі. У ролі подіуму виступила килимова доріжка, в якій вгадувалась фірмова червоно-зелена смужка Gucci. Гармонійно доповнили показ вірші відомого англійського поета Вільяма Блейка у виконанні Флоренс Уелч, лідера гурту Florence and the Machine, покладених на музику Стіва Маккея.
Читайте також: Подорож крізь віки у вересневій колекції Burberry
Колекція Мікеле стала справжньою одою еклектиці. Дизайнер запропонував поринути у фантасмагоричний світ, в якому гармонійно уживаються різні епохи, стилі та культури. З 1970-х він узяв плісовані спідниці, брючні костюми та величезні окуляри, з 1980-х, до яких сьогодні, здається, вирішило звернутися переважна більшість дизайнерів, – рожеві костюми, блузи з об’ємними плечима та міні-спідниці, з 2000-х – безліч страз, що прикрашають аксесуари.
[metaslider id=56906]
Захоплення азіатської культурою втілилося у достатку золотого і червоного, вишивці у вигляді драконів і тигрів, японських круглих віялах, халатах і капелюхах, що нагадують костюми китайських імператорів, а також взуття на плоскій платформі. Знайшлося місце у колекції та епосі Відродження, і 1920-му, і готиці, і навіть спорт-шику – Мікеле не обмежував себе ні в чому. Окремий блок був відведений речам із принтами сучасної художниці Джейди Фіш, яку дизайнер знайшов у Інстаграмі.
Читайте також: Назад у 1980-ті: Topshop Unique SS’17
Символізму образам надали написи L’aveugle pour amour або Blind for love («Любов сліпа»), Future («Майбутнє») і трохи шокуюче Cemetery («Цвинтар») на ременях, сумках та подолах одягу, а також улюблене число Мікеле XXV, яке прикрасило пронизане кинджалом серце на пишній бальній сукні, – тема нерозділеного кохання також не пройшла повз дизайнера. Не забув Мікеле і про свої улюблені головні убори – цього разу ними стали крислаті капелюхи з бантами, вінілові шоломи пілотів та шовкові тюрбани.
Статті по темі:
Стильний рейв з дредами та на платформі: Marc Jacobs SS’17
Бджолині стільники та рок-н-рол: Rodarte SS’17
Жива музика, квіти та кохання: Michael Kors SS’17