Ріанна продовжує підкорювати світ фешн-індустрії. На її рахунку – колекції сонцезахисних окулярів, взуття, одягу и косметики. Але і це ще не все: минулого року співачка підписала трирічний контракт з американським брендом Stance, який виробляє шкарпетки з найнесподіванішими принтами, за що його шанують модники та скейтери. Днями бренд Ріанни Fenti та Stance представили вже четверту спільну колекцію.
Схоже, що Ріанна всерйоз зацікавилася японською культурою: її осінньо-зимова колекція Fenty x Puma 2016 наповнена духом вуличної моди Країни Вранішнього Сонця. Мотиви японського стріт-панку та традиційної культури лягли в основу і нової шкарпеткової панчохи для Stance. До неї увійшло вісім шкарпеток і одні панчохи, дизайн яких був розроблений разом з відомим ілюстратором Біжу Карман. На них зображені квітки лотоса, гейші, а також ієрогліфи, які означають псевдонім Ріанни у Instagram – Bad Gal. Крім того, для рекламної кампанії художниця зобразила зірку в образі гейші – з характерною зачіскою, у кімоно та, звичайно, шкарпетках із нової колекції.
Речі колекції доступні до продажу на сайті Stance за ціною від $16 до $32.
Статті по темі:
Ріанна та Дрейк знову розлучилися
Ріанна та Енн Хетеуей знімуться в жіночому варіанті «11 друзів Оушена»
Ріанна збільшила прибуток Puma