UA
    RU

    Кому потрібні челенджі і як ними скористатися людям та брендам 

    Редагувати переклад
    Розбір найвірусніших відео та челенджів.

    Погодьтеся, ми живемо в епоху челенджів. Завдяки їм ми пережили карантин, завдяки їм щодня мільйони блогерів та компаній знаходять привід звернутися до аудиторії. Челенджі веселять і розважають, вони дратують та дивують, але не залишають байдужими.


    Кому потрібні челенджі і як ними скористатися людям та брендам - ​​Фото 1

    Про все, що здатне викликати емоцію, відволікти та переключити, що має вірусну природу, актуально та популярно розповіла Ганна Тільняк - спеціаліст з комунікацій у соціальних мережах, засновниця Instagram-майданчиків REST IN UKRAINE, спікер форумів Bitrix, ProRestoran. 


    Читайте також: СТИЛЬНІ ПРИЙОМИ З TIKTOK, ЩО ВАРТО ВЗЯТИ НА ЗБРОЮ

    Кому потрібні челенджі і як ними скористатися людям та брендам 

    Челенджі тільки на перший погляд здаються такими простими, легкими та безтурботними. Запустити крутий «виклик» (відразу перекладаємо з англійської) — велика удача та велика робота. Необхідно придумати мету, прописати механіку, яка заснована на звичках, захоплення аудиторії, оприлюднити акцію.

     
     
     
     
     
    Переглянути цей пост в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by Aida Domenech (@dulceida) on


    В основі челленджа публічний виклик, обіцянка щось зробити і, звичайно, естафета. Всі, хто підтримав карантинний #pillowchallenge, #stayhome в Instagram, Fecebook та інших мережах, заявляли про свою позицію, підкріплювали її дією, передавали ідею з ланцюжка друзям та друзям друзів.

    @nicolescherzinger



    Can't touch this 🔥😸

    ♬ #hiteverybeat - lulbabyynelii


    Весь TikTok будується на челенджах, складно уявити, чим би займалися там користувачі, якби не співали або не танцювали за певним сценарієм. У невеликих масштабах челендж — улюблений прийом коучів та інфобізнесменів, які запускають марафони. 10 днів без цукру, 15 днів без засмаги, 21 день без соціальних мереж (зі звітом у соціальних мережах, звичайно).

    Читайте також: ЧОМУ TIKTOK НЕ ВАРТО ВРАЖАТИ МІСЦЕМ (ТІЛЬКИ) ДЛЯ ДЕГРАДАЦІЇ І ПІДРОСТКІВ

    Чи замислювалися ви, коли підхоплювали челендж, підтримуючи бойовий дух на карантині, або коли обливалися водою, хто той, хто зробив це першим? Хто ті підступні креативники, які змусили вас зробити незвичну дію та отримати від цього задоволення?


    Це найцікавіше. Little Big - майстри із запуску вірусних танців. На прикладі їхнього Skibidi, Uno можна бачити, які охоплення може отримати яскравий вірусний контент. Зірки шоу-бізнесу, користувачі мереж, співробітники тролейбусних ДЕПО, школярі — усі ці люди репетирували, знімали на професійні камери, танцювали вдома та на майданах.

    Little Big – це яскравий приклад зірок, які створюють вірусний контент, а він у свою чергу просуває та рекламує їх самих. Такої моделі наслідують блогери та лідери думок. 

    Читайте також: ЯК БРЕНДАМ ВЕСТИ СЕБЕ В INSTAGRAM, FACEBOOK, YOUTUBE, TELEGRAM І TIKTOK 

    Професійні «запускачі» челенджів — це, звісно, ​​піарники, маркетологи та інші фахівці, завдання яких входить просування ідеї чи бренду. У цьому випадку перед запуском вивчають аудиторії, їхні інтереси та через лідерів думок пропонують користувачам мереж підтримати той чи інший виклик. 

    Кому потрібні челенджі і як ними скористатися людям та брендам - ​​Фото 2

    Отже, як виявити новий тренд, підхопити його і бути в топі. Звичайно, відстежувати появу нових актуальних челенджей через:

    • спостереження тих, хто їх проводить регулярно. Little Big, як приклад, Dolly Parton та ті, хто вже зміг запустити світовий тренд.
    • агрегатори трендів, будь-які джерела новин, Memepedia, наприклад, швидко реагує на нові запуски.
    • у TikTok при вході на вкладку «Цікаве» можна побачити трендовий контент, який знімають інфлюєнсери. 

    Читайте також: УКРАЇНСЬКІ ЗНАМІНОСТІ В TIKTOK

    Як професійний SMM-консультант заявляю: не кожен челендж підходить для особи чи бренду. Безсумнівно, особистість або бренд може бути сучасним серед оточення і користувачів, якщо першим підхопить вірусну ідею. Але також особистість або бренд можуть бути незрозумілими, якщо ідея челленджа:

    • не збігається чи суперечить цінностям аудиторії 
    • недостатньо «розкручена», а значить здасться немодною та дивною
    • переходить грані кумедного і комічного в поведінці людини або бренду, перейти її легко - некерованість реакцій на челендж може зіграти злий жарт. Не вірте просто у хайп, це завжди ризик зіпсувати репутацію. 
    • перебуває у межах гостросоціальних, політичних, релігійних тем.

    Не забувайте також, приєднуючись до світових і локальних челендж, коли знімаєте спеціальний контент і вкладаєте в нього гроші, потурбуватися про просування цього креативу. Так, бюджет на просування потрібний завжди. Ролик з танцем вашої компанії варто показати в пабликах, за допомогою націлення та, можливо, в онлайн-ЗМІ.

    @nadyadorofeeva

    Туторіал. Усі стилі танцю в одному відео. Позбавляє від пристріту та комплексів. ##надядорофєєва

    ♬ BORED IN THE HOUSE - Curtis Roach

    Ви вирішуєте приєднатися до челенджу особисто, у своєму профілі? Потурбуйтеся заздалегідь - поінформуйте друзів, попросіть підтримки, відзначайте в естафеті тих, хто теж пограє.

    «Танцюй так, начебто на тебе ніхто не дивиться. Співай, ніби тебе ніхто не чує. Люби так, ніби тебе ніколи не зраджували, і живи так, ніби земля — це рай», — етією цитатою Марка Твена хочу закріпити нашу розмову про челенджі.

    Винаходити, підхоплювати найтрендовіші «виклики» раджу гармонійно, екологічно і тільки в кайф. 

    Статті на тему