UA
RU

Facebook IQ опублікував результати опитування про рівність статей у рекламі

Редагувати переклад

Статистика показує, що сильні жінки в рекламі краще сприймаються ніж слабкі, але сексуальні.

образ

Facebook IQ завжди проводить опитування на актуальні теми. Цього разу вони вирішили дослідити жіночі образи, що використовуються у комерційних цілях. За результатами опитування стало видно, що образ сильної та вольової жінки в рекламі набагато ефективніший для бренду, ніж демонстрація сексуальності та беззахисності.

Читайте також: ЧОРНІ ЖІНКИ, БУДЬТЕ НЕСТРАШНІ: СЕРЕНА УІЛЬЯМС НАПИСАЛА ЕСІ ПРО РАСОВИЙ РІВНОПРАВІ

Так, наприклад, 48% учасників опитування сказали, що вони прихильно ставляться до реклами, яка демонструє рівність статей. При цьому 75% чоловіків заявили, що вони із задоволенням сприймають у рекламі зображення жінок, які демонструють силу та впевненість у собі. Це також поширюється на соціальні мережі, де віртуальний простір просто переповнений комерційними роликами.

Тому соціальна мережа Facebook рекомендує всім компаніям звернути увагу на них дослідження та позбутися гендерних стереотипів та сексуальної об'єктивації у своїй рекламі.

Статті по темі:

Згадати все: як боротися із забудькуватістю?

ЗРОЗУМІТИ ТА ПРОЩИТИ: ЧОЛОВІКИ ТА ЇХНІ МАМИ

CARTIER ПРОВОДИТЬ КОНКУРС СЕРЕД ПІДПРИЄМНИЦЬ З ВСЬОГО СВІТУ

Статті на тему