Група Kering заявила про нову мету – скоротити викиди парникових газів на 40% до 2035 року.
У своїй стратегії група приділяє увагу екологічності і сталому розвитку. Сьогодні в планах Kering скоротити викиди парникових газів на 40% до 2035 року за базовим показником 2021 року. Ці показники мають відповідати протоколу про обмеження викідів в атмосферу.
Компанія почала трансформувати бізнес-модель у 2017-му, коли запропонувала програму Crafting Tomorrow’s Luxury. Згідно цієї програми, щоб створювати розкіш майбутнього, Kering планувала скорочувати споживання ресурсів і робити акцент на співпраці, догляді і креативності. Пункт щодо скорочення викидів став наступним кроком, який розширив програму.
Голова та головний виконавчий директор Kering Франсуа-Анрі Піно прокоментував новину:
“Протягом останніх років Kering і наші бренди досягли значних успіхів у досягненні цілей сталого розвитку. Водночас ми розширили наші амбіції. Зараз ми встановлюємо цю нову абсолютну ціль, яка охоплює області 1, 2 і 3 протоколу про парникові гази. Бо якщо ми хочемо справді декарбонізувати цей глобальний бізнес, нам потрібно перейти від скорочення викидів вуглецю до абсолютного. Я переконаний, що зменшення впливу в абсолютному вираженні у поєднанні зі створенням вартості має стати наступним горизонтом для сталих компаній”.
Kering – одна з найбільших компаній на модному ринку. Група володіє брендами Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, DoDo, Qeelin, а також Kering Eyewear. Згідно зі звітами за 2021 рік у компанії працюють понад 42 000 співробітників, а її дохід складає 17,6 мільярда євро.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Matthias Heyde / Unsplash
Читайте також: CHLOÉ ВВОДИТЬ СИСТЕМУ ВІДСТЕЖЕННЯ ОДЯГУ