UA
RU

Окуляри українського бренду Ochis стали експонатом французької Musée de la lunette

Редагувати переклад
Musée de la lunette (Музей окулярів) представивши виставку Green Watching, присвячену зростанню важливості екології та принципів сталого розвитку для індустрії окулярів. Експозиція зібрала новаторів, що створюють біологічно розкладні матеріали, рухаються до zero-waste, просувають секонд-хенд. Серед експонатів – дві моделі окулярів, створених екологічно-інноваційним українським брендом Ochis.

Ochis 2

Ochis першим у світі створили очки на основі кави. Використану кавову гущу змішують з натуральними оліями, щоб утворити новий рослинний матеріал, який є водонепроникним, має матову текстуру та зберігає запах кави протягом кількох місяців. Окуляри з кави розкладаються у 100 разів швидше, ніж звичайні пластикові. Кава рама розкладається в грунті або воді і перетворюється на природне удобрення для нових рослин.

Завдяки цій технології виробництва всі Ochis екологічно чисті, ергономічні та універсальні. Унікальну технологію команда анонсувала кампанією на Kickstarter у 2018 році – і успішно зібрала два раунди інвестицій, які використала на побудову власного виробництва у Києві. Там кожну пару Ochis для клієнтів зі всього світу створюють вручну. 

Ochis 5

Ochis

Виставка Green Watching тривати з 14 травня до 15 січня 2023 року.

Читайте також: ЕКОЛОГІЧНІ ЗЛОЧИНИ РОСІЇ: НЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ, ЯКИХ НЕ ДОВЕЛОСЯ ДОВГО ЧЕКАТИ

Статті на тему